י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

משטרת ניו יורק עצרה חשוד בניסיון חטיפה

שני ניסיונות חטיפה בהם היה מעורב היספני התרחשו בשכונות פלטבוש ובורו-פארק. החשוד הודה רק במקרה הראשון. חקירת האירוע השני נמשכת. ילדה בת 3 וחצי שלא שבה הביתה נמצאה במוסך

משטרת ניו יורק. צילום אילוסטרציה
משטרת ניו יורק. צילום אילוסטרציה

משטרת ניו-יורק דיווחה אמש (ד) על מעצר חשוד בניסיון חטיפה של ילדה. כך מדווח אתר ywn.

במהלך השבוע האחרון אירעו שני מקרים של ניסיונות חטיפה, באזור השכונות היהודיות פלטבוש ובורו פארק שברובע ברוקלין, בהם היה מעורב גבר ממוצא היספני.

במהלך אירוע החטיפה הראשון, ניסה החוטף לחטוף ילדה אל תוך רכב באזור שדרת Ditmas. כמה ימים אחר-כך ניסה גבר היספני לגרור נערה אל תחנת רכבת. בשני מקרים, המותקפות הצליחו לחלץ עצמן ולהימלט.

ניסיונות החטיפה עוררו פחד בשכונות היהודיות, והשמירה המשטרתית תוגברה.

אמש, בעקבות פעילות של בלשי משטרת ניו יורק נעצר, כאמור, חשוד שהודה במקרה הראשון, אולם הכחיש מעורבות בנסיון החטיפה השני.

בלשי משטרת ניו יורק ממשיכים בחקירת האירוע השני.

לפני יומיים התעורר חשש למקרה חטיפה נוסף, לאחר שהילדה לאה דאבח, בת שלוש וחצי, בת למשפחה מהקהילה החאלבית בפלטבוש, לא חזרה הביתה מהלימודים. בעוד המורה טענה, כי הילדה עלתה על רכב ההסעה, טענה העוזרת בבית המשפחה כי הילדה לא הגיעה עם ההסעה.

לאור נסיונות החטיפה הקודמים, פתחה משטרת ניו יורק מיד בחיפושים, ואף העלתה מסוק מיוחד שחג מעל השכונה. לאחר כשעה של חיפושים הגיע דיווח כי הילדה נמצאה במוסך. התברר כי מוסכניק מקומי מצא את הילדה בוכה בתוך רכב מסוג 'וואן', שהובא אל המוסך לבדיקה שיגרתית. ככל הנראה הילדה עלתה על ה'וואן' הלא נכון, והנהג שלא הבחין בה, נסע למוסך, השאיר את הרכב במקום והמשיך בדרכו.

בני המשפחה מיהרו למקום והילדה התאחדה עם משפחתה.

יצוין, כי בשבוע שעבר השתתפו יותר מ-40 מנהלים של בתי ספר 'בית יעקב', בכנס מיוחד בו דנו הנוכחים על הסכנות האורבות לילדים קטנים ברחובות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}