י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

קביעת מזוזה ב'משכן התכלת' בביתר

רבני העיר, ראש העיר ואלפי תושבים השתתפו בטקס. הגרלה על מוצרים בשווי אלפי שקלים. עם פתיחת החנות עולה מניין רשת חנויות המפעל של "משכן התכלת" לארבע חנויות • גלריה

קביעת מזוזה ב'משכן התכלת' בביתר




אלפים מתושבי ביתר עילית השתתפו השבוע באירוע מרגש של טקס קביעת המזוזות והפתיחה החגיגית של חנות המפעל "משכן התכלת" בביתר. אירוע הפתיחה התקיים במעמד רבני העיר, ראש העיר ואלפים מתושבי העיר.

מהשעה 6 אחה"צ נהרו מכל חלקי ביתר עילית הורים וילדים להשתתף באירוע הפתיחה. לילדים חולקו בלונים ממותגים של החברה, והמבוגרים קיבלו שי יקר ערך וייחודי.

ראש העיר, הרב מאיר רובנשטיין הגיע לאירוע הפתיחה והודה להנהלת המפעל שפתחה חנות בביתר, "היום ביתר היא עיר גדולה, ופתיחת החנות תחסוך את הטרחה של נסיעה לשווקים של ירושלים, מה שהמחירים כאן הם מחירי מפעל, דבר שיחסוך הוצאות גבוהות לתושבי העיר".
לאחר מכן התקיים טקס קביעת מזוזה. מי שקבע את המזוזה היה הרב הראשי של ביתר, הרב אביעזרי תופיק שליט"א. "אתם עוסקים במרגליות", אמר הרב לבעלי המפעל, "כל ציצית שאתם מוכרים, כל טלית, אלו זכויות מיוחדות גם לכם". בסיום האירוע התקיים הגרלת ענק במהלכו הוגרלו פרסים יקרי ערך בשווי אלפי שקלים: 500 ₪ מתנה לזוכה במקום הראשון, טליתות, ציציות ופתילים.
חנות המפעל של "משכן התכלת" בביתר עילית שוכנת במרכז המסחרי חיים זקן בגבעה B. החנות המשתרעת על פני למעלה משבעים מ"ר כוללת תצוגה מודרנית ומושקעת להפליא של כל סוגי הטליתות והציציות, מסודרים בלמעלה מ-200 תאים בהתאם למידות ולמנהגים השונים.

מעבר למבחר האדיר של המוצרים מוכרת החנות גם מוצרי יודאיקה נוספים כדוגמת כיפות, כיסויים לטליתות ותפילין, בתי מזוזות, גביעים, ספרי עור ועוד. החנות תהיה פתוחה יום יום בין השעות עשר בבוקר עד עשר בלילה.

מנהל רשת חנויות המפעל של משכן התכלת, ניר כהן, אומר כי החנות בביתר עילית תעניק לתושבי העיר, חווית קניה ייחודית, מבחר עצום של מוצרים ומחירים נוחים במיוחד. מחירי חנות המפעל יהיו זולים במיוחד, ורק בחנות זו ניתן יהיה להשיג טליתות וציציות מעודפים בלמעלה מ-60% הנחה.

למשכן התכלת כיום 3 חנויות מפעל: בירושלים, ברח' מלכי ישראל, בבני ברק ברח' רבי עקיבא ובבאר שבע בשטח המפעל באיזור התעשיה עמק שרה ב'.































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}