י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

בן האדמו"ר נאם, וליצמן גם • וידאו וגלריה

בן האדמו"ר מגור, הגרש"צ אלתר, נאם בפתיחת המנהל הקהילתי של גור בקרית גת. סגן שר הבריאות הבטיח שיבנה לערבים חדר מיון קדמי • יצחק לב ארי מגיש סיכום, גלריה, ווידיאו לצפיה

בן האדמו"ר נאם, וליצמן גם • וידאו וגלריה

אתמול (ג') בשעה 11:00 החלו נערך אירוע השקה  למינהלת הקהילתית – חסידי גור ברחבת רחוב רמות דוד בקריה החרדית בקרית גת.


בפתיחת האירוע, פתח המנחה אברהם ברסלר מנהל המחלקה לחינוך חרדי תורני בדברי הסבר קצרים על המינהלת הקהילתית שנפתחת פה היום, והביא את התנצלות ראש העיר שלא יכול היה לבוא לאירוע, עקב אסיפה חשובה בירושלים.



לאחר מכן הוא קרא למר יהודה לאגמי מנהל אגף הרווחה, שנתן הסבר מורחב יותר על שאיפת ראש העיר להקים את המינהלות שבו כל התושבים יהיו מקושרים בעיר, מסקנות שנלמדו בדם במבצע "עופרת יצוקה" בו לא היתה קשר רציף בין העירייה לתושבים ולא היתה מידע מדוייק לאנשים שיש להם קשיים, עקב כך הוחלט פה אחד בישיבת מועצת העירייה כי יש לפתוח את המינהלות כדי שיהיה קשר רציף בין התושב לעיר שיהיה בבחינת "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק".



לאחר מכן הזמין את שר הבריאות: "יושב אתנו כאן סגן שר הבריאות שיודע כמה חשוב זה דיאליזה למי שצריך זאת ולא ידוע בכלל בעיר שידעו לעזור לו בזמנים כמו במבצע "עופרת יצוקה", ובאמת כעת לאחר שנפתח המינהלות רואים כבר את השינוי הניכר בעיר".



לאחר שמעו הנוכחים את דברי סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן  שאמר שגם בערים קטנות נוכל להקים חדר מיון קדמי, וכן להקים עוד בתי חולים ברחבי הארץ לטובת הכלל והפרט, ובמפתיע אמר כי בקרוב הוא רוצה לפתוח גם למגזר הערבי בארץ חדר מיון קדמי.



רב הקריה הרב אריה זילברשטיין, פתח ואמר כי מידיעה אישית שלו הוא נוכח ראה כמה פועל ועושה הרכז בעיניני הקהילה בחודשים האחרונים, ובירכו בחום כי ילך מחיל אל חיל ויצליח בכל אשר יפנה. 



לאחר מכן עלו בזה אחר זה לברך את הרכז לרגל פתיחת המשרד החדש של המינהלת, ובראשם: יו"ר אגודת ישראל יוסף קופרברג, מ"מ ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, מאיר שלמה גרינברג מנכ"ל מוסדות החינוך והחסד, והרב יצחק גולדקנופף מנכ"ל רשת הגנים של בית יעקב.



בסיום האירוע נקרא לדבר הרב בן ציון בבצי'ק ראש ישיבת גור קרית הרצוג, אביו של הרכז בו בירך בברכת אב חמה את בנו שיצליח בכל דרכיו ויהיה הוא בבחינת אחד מושך אחריו אפי' מאות מאות של אנשים שהכל נקרא ע"ש הפועל והעושה.



בין הנוכחים נראו: יונתן בורנשטיין מנכ"ל איחוד מוסדות גור,  נחמן וידיסלבסקי מנכ"ל מרכז רפואי אשדוד, אלעזר קנופף מנכ"ל המודיע, חיים יוסטמן, חברי המועצה: שמואל שפירא, מר אבנר פרטוש, מר אבנר כחלון, גב' אתי ואזנה, מנהלת המינהלות הגב' זוהר פרץ, רכזי המינהלות אופיר שלי, איציק צדיק, צחי אורקו, איתמר טרובק, מנהל היחידה לנכות ונגישויות מר עודד וייס.



לאחר סיום דברי הברכות, הקהל הוזמן לשתיית לחיים בתוך משרדי המינהלת, והקהל בירך בחום את הרכז ואיחל לו הצלחה מרובה במלאכת הקודש.



רכז המינהלת הודה לכל המשתתפים הרבים ואמר כי בעז"ה ננסה לסייע לציבור ככל האפשר לכלל ולפרט, וכעת התוכנית עומד על הפרק תוכניות קיץ, ונפעל למען פתיחת ספריה לצורך הקהילה כבר בתקופה הקרובה.



















































































































































































































































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}