י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

גר בביתר? תמתין במחסום כמו פלשתיני

תושבי ביתר עלית סובלים לאחרונה מהצקה חמורה במחסומי כביש המנהרות: אוטובוסי 'עלית' עומדים במחסומים יחד עם הפלשתינים. העירייה והחברה: "הנושא בטיפול"

האוטובוס במחסום. צילום: הגולש תמונת_המצב
האוטובוס במחסום. צילום: הגולש תמונת_המצב

לאחרונה סובלים תושבי העיר ביתר עלית, הנוסעים בתחבורה בציבורית (וכאלה ישנם לא מעט) מהטרדה חדשה ובלתי נסבלת.

כח הפיקוד שמאייש את 'מחסום האבות' בכביש המנהרות, קיבל הנחייה לבצע בידוק על האוטובוסים של חברת 'עילית', בנתיב המיוחד לכך, יחד עם כל הפלשתינים שמבקשים להיכנס לתחומי ישראל.

וכך, תושבים הנוסעים בתחבורה הציבורית נאלצים להמתין זמן רב לחינם - ואין מתריע. זאת, מלבד ההשפלה שחשים התושבים, כשהם עומדים כתף לצד כתף על יד בני דודנו הישמעלים.

נוסע, תושב ביתר עלית, מספר לאתר 'בחדרי חרדים': "השמועות טוענות כי נהג מחברת 'עלית' התנהג שלא כשורה כלפי חייל מהמחסום, וכל החיילים החליטו בתגובה 'להתעלל' באוטובוסים של החברה. אתמול (מוצ"ש) נסענו באוטובוס, כשעברנו על יד המחסום עצרו אותנו החיילים. אחד הנוסעים החל לצלם את העוול. אלא שאז קפצו עליו בתגובה חיילי מג"ב והזהירו אותו שימחק את התמונות - ולא "יפוצצו אותו ואת המצלמה".

מנכ"ל חברת 'עלית', אמר בתגובה לאחד הנוסעים: "לא עקבנו אם העיכוב נעשה רק באוטובוס של חברת עלית. אם זהו המצב, הרי שזה חמור מאוד ואנחנו נטפל בזה מול גורמי הביטחון".

בעיריית ביתר עלית אמרו לאתר 'בחדרי חרדים': "מסתבר שהעלו שוהה בלתי חוקי לאחד האוטובוסים, ולכן החליטו במחסומים להקשיח את הביקורת. אנחנו נמצאים בקשר מול הגורמים הצבאיים, ומקווים להגיע לפיתרון בקרוב".

קישורים:
לאשכול בנושא בפורום בחדרי חרדים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}