י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

חרדים לגורלו • חשיפה

בשבוע הבא תתקיים ישיבת סיעת 'יהדות התורה' יחד עם נועם שליט. הפגישה נערכת כחלק מקמפיין במגזר החרדי למען גלעד. וגם: מי הם העומדים בראש המטה החרדי למען שליט?

פגישת נעם שליט עם הגרי''ש אלישיב
פגישת נעם שליט עם הגרי''ש אלישיב


בשבועות הקרובים יציינו במדינת ישראל שלוש שנים ללא גלעד שליט. שלוש שנים של מאמצי תיווך בין ישראל לחמאס, שלוש שנים של הפגנות סוערות, מחאות, פגישות עם בכירים בארץ ובעולם. שלוש שנים בהם מסרים הועברו מכאן לכאן, ואפילו מכתב אחד מגלעד הנמק במרתפי החמאס - מכתב שהרטיט לבבות של רבים. והעיקר, שלוש שנים של בכיות של אימא, דאגה של אבא, ומיטה שנשארת יתומה בבית ההורים, וחוויות שלא יחזרו. שלוש שנים. חיים שלמים. גלעד איננו.

האם עושה המדינה הכל בכדי להחזיר את גלעד הביתה? אנחנו מאמינים שכן. אולי יותר נכון מקווים שכן. אבל, האם אנחנו עושים הכל בכדי להחזיר הביתה? האם אנו מתפללים עבור גלעד בן אביבה? אומרים לזכותו תהילים? קובעים 'סדרים' להצלתו המהירה?

לפני מספר חודשים הצטרפו למטה המאבק למען גלעד שליט שני בחורים חרדים: זאב פליישמן ויעקב פוטש. השניים שמו לנגד עיניהם מטרה: להחדיר לתודעה הציבורית החרדית את השבוי הנמק בכלאו.

במסגרת הפעילות הם ארגנו עצרות תפילה, תלו שילוט במקומות תפילה מרכזיים, ופועלים ללא לאות להחדיר את העניין גם להיכלי הישיבות. תחת הכותרת 'עמו אנוכי בצרה', פועלים השניים ללא לאות, פועלים – ומצליחים.

לפני מספר שבועות הביאו השניים את נועם שליט אל הגרי"ש אלישיב. הביקור, שזכה לחשיפה גדולה באמצעי התקשורת, חשף טפח מהפעילות הברוכה שנעשית במגזר החרדי, למען גלעד שליט.

לאתר 'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבוע הבא ישתתף נועם שליט בישיבת סיעת 'יהדות התורה'. בישיבה יעלה שליט את התקדמות המו"מ מול החמאס, ויבקש את עזרת הח"כים בהפעלת לחץ פוליטי על ראש הממשלה בנושא. נועם שליט יזכיר בפגישה את דברי הגרי"ש אלישיב שכל אחד מישראל מחוייב בפדיון שבויים.

הפגישה עם חברי סיעת 'יהדות התורה', היא ראשונה מתוך סדרת פגישות שמתכנן שליט לערוך עם כל סיעות הבית.

במטה החרדי למען גלעד שליט, סירבו לאשר את הידיעה, אך אמרו: "אנחנו מתרכזים בתפילה ובלימוד התורה. פגישות עם אישי ציבור כאלה ואחרים נערכים באופן קבע, ואין בפירסומם כל תועלת. אנחנו ננצל את הבמה לקרוא לציבור להתפלל להצלת גלעד בן אביבה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}