י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

נתניהו: אריה ימונה לשר בלי תיק

ראש הממשלה הודיע לגורמים בביתו של הגר"ע יוסף על תוכניתו. על השמועות כי יחליף את אביגדור ליברמן בתפקיד שר החוץ, אומר אריה דרעי ל'ישראל היום': "השמועות לגבי הזויות"

דרעי. צילום: פלאש90
דרעי. צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לגורמים בביתו של הגר"ע יוסף, כי בכוונתו למנות את יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, לשר בלי תיק, לאחר חזרתו הצפויה לחיים הציבוריים, עם תום תקופת הקלון שהטיל עליו בית המשפט.

בעיתון 'ישראל היום', דיווח היום (ה) הכתב יהודה שליזנגר, כי "אחת השמועות אשר מקבלת חיזוקים בשבועות האחרונים גם בשמם כביכול של אנשי 'ישראל ביתנו' וגם מ'מקורביו' של דרעי על 'מזימה' לפיה אם יוגש כתב אישום כנגד שר החוץ אביגדור ליברמן, חברו הטוב של דרעי, וזה לא יוכל להמשיך ולכהן בתפקידו יחליף אותו לא אחר מאשר אריה דרעי בעצמו".

בשיחה מיוחדת עם שליזנגר, דחה דרעי מכל וכל את השמועות לגביו ואמר: "זה שטויות, זה הזוי. חזרתי ואמרתי שאני לא מתייחס לשמועות כי אין סוף לשמועות. כל יום אני מקבל טלפונים על כל מיני ספקולציות - פעם אני מקים מפלגה חדשה, פעם להיות נשיא ש"ס, שר החוץ וראש המטה אצל ביבי".

"דרעי מבקש להתייחס לשמועה האחרונה באשר להחלפת ליברמן במשרד החוץ במידה ונגד ליברמן יוגש כתב אישום: 'שאלו אותי על משרד החוץ, צחקתי, התגלגלתי מצחוק. זה פשוט הזוי'. יחד עם זאת הוא נחוש בעמדתו לגבי החזרה הקריבה לחיים הציבוריים: 'הודעתי שאני חוזר לחיים הפוליטיים. לא קבעתי לא תאריך ולא קבעתי מסגרת, כשזה יהיה אני יודיע, כל השמועות והספקולציות הם על אחריות המספר בלבד'.

"אחת מהעובדות שסייעו להעצמת השמועות הייתה העובדה שדרעי החל לאחרונה בלימודי אנגלית, חברו הטוב יהודה אזרד הסביר ל'ישראל היום': 'אין טעם בהתעסקות בספקולציות, אריה החל בלימודי אנגלית כי הגיע הזמן שילמד אנגלית ברמה גבוהה לקראת חזרתו לחיים הציבוריים. כבר בשנות ה-90 הורה לו הרב שך, מנהיגה המיתולוגי של היהדות החרדית, ללמוד ולשפר את שפת האנגלית לתפקידיו הציבוריים וכעת החליט דרעי למלא את החור ללא קשר לתפקיד כזה או אחר. כולנו מחכים לחזרתו הקרבה אך צריך להמתין בסבלנות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}