ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מסעדות כשרות בצפון – המלצות חמות מהתנור • סקירה

נוסעים לטייל עם המשפחה בצפון? מחפשים מקום לאכול, לחוות חוויה קולינארית מושלמת - אך בכשרות מהודרת? • קבלו סקירה מיוחדת לגולשי 'בחדרי חרדים' של המסעדות הכשרות המוצלחות ביותר • כולל: מיקום, שעות פתיחה ואמצעי יצירת קשר

מסעדות כשרות בצפון – המלצות חמות מהתנור • סקירה
יחצ



מחפשים מסעדות מומלצות בצפון אשר מחברות עבורכם תפריטים כשרים ומדויקים עם קסם גלילי משובח? רוצים לקבל טעימה מהתוצרת של ארץ ישראל הישנה והטובה? אתר "בחדרי חרדים" מגיש לכם המלצות חמות מהתנור על מסעדות כשרות בצפון.

ואכן, בין אם אתם עולים צפונה במסגרת טיול משפחתי עם הילדים, ובין אם אתם מתגוררים באזור ומחפשים חוויות קולינאריות חדשות אשר משלבות איכות עם סגנון, לפניכם מסעדות כשרות בצפון אשר מכולן תצאו עם "טעם של עוד".

בשנים האחרונות, אזור הצפון הפך לאחד המוקדים התיירותיים החשובים ביותר בישראל. במסגרת טיול בצפון, אתם יכולים ליהנות ממגוון עשיר של אטרקציות, צימרים לדתיים, מסלולי טיול מרתקים לארץ בראשית ועוד. הכל, במרחק נגיעה. הוסיפו לכך שורה ארוכה של אתרים יהודיים (כגון בתי הכנסת העתיקים בטבריה, קבר הרשב"י בפסגת המירון, סמטאותיה הציוריות של צפת ועוד), והרי לפניכם טיול אשר מחבר מסורת עתיקה עם נופים עוצרי נשימה. היות וחלק בלתי נפרד מהטיול בצפון הוא המסעדות הכשרות אשר פועלות באזור, יותר ויותר מסעדות מכוונות כיום לקהל הדתי והחרדי.

מיכה בנאי, מנכ"ל אתר "קופונופש" (אשר הוקם בכדי לקדם את התיירות בישראל), מדגיש כי המגמה רק הולכת ומתרחבת. "המבחר המרשים מבחינת מסעדות בצפון אשר מציעות תפריטים כשרים וכשרים למהדרין הוא נהדר", אומר בנאי, "כמו כן, מסעדות כשרות בצפון הן הזמנות נפלאה ליהנות גם מהמטבח המקומי. רבות מהן מגישות תפריטים ישראליים אותנטיים אשר מבוססים על חומרי גלם שגדלים באזור הצפון. יתרה מכך, בניגוד לאזור המרכז, מסעדות בצפון הן בדרך כלל גם מסעדות עם נוף משגע. במרבית המקרים תוכלו ליהנות בהן גם מארוחות במחירים טעימים במיוחד אשר מתאימים למשפחות גדולות וקבוצות".



מסעדת 300 גרם – מסעדת שף בשרית

בין מטעי בננות ונוף גלילי מרהיב, לצד טרקטורים ובאווירה כפרית משגעת, מסעדת 300 ג' היא חוויה קולינארית יוצאת מגדר הרגיל. המסעדה ממוקמת בקיבוץ בצת ומשדרת רוגע, פשטות ויופי כפרי לא מעובד. זוהי מסעדת שף בצפון אשר מגישה סטייקים ובשרים ברמות יישון ועישון שונות.

הבשרים העסיסיים והמשובחים של מסעדת 300 ג' בבצת הפכו זה מכבר למוקד עליה לרגל עבור תושבי האזור ותיירים מכל הארץ. זוהי מסעדה כשרה למהדרין בצפון אשר בין המנות המומלצות שלה תוכלו למצוא נתחי סלמון בקרם צנוברים, קרפצ'יו סלמון מעושן ברוטב עירית ולימון, מגוון מנות טאפסים כגון חציל בוקרים או מלון בצ'ילי מתוק, סטייקים עסיסיים ועוד. באמצע שבוע, בשעות 12:00-18:00, מסעדת 300 גרם מגישה עסקיות במחירים משתלמים וטעימים במיוחד.

300 ג'
מושב בצת
ימים א'-ה': 12:00-23:30
יום ו': 11:00-15:00
יום שבת: שעה לאחר יציאת השבת ועד 23:30.
טלפון – 0722570362



מסעדת רוברג

מחפשים מסעדה כשרה למהדרין באזור הצפון? שף אילן רוברג, לשעבר יו"ר איגוד השפים בישראל, מזמין אתכם ליהנות מחוויות קולינאריות ייחודיות מול הגליל במלוא הדרו. נופים קסומים, תפריט עשיר וססגוני, קסם כפרי ושירות אישי ואדיב. מסעדת רוברג היא מסעדה כשרה למהדרין בצפון אשר ממוקמת במושב ליבנים. זהו מושב פסטוראלי וציורי אשר משקיף אל רמת הגולן, הכנרת ומצוק הארבל.

המסעדה מתגאה בעיצוב קלאסי ומטבח פתוח המאפשר לסועדים לראות את הטבחים בפעולה. בתפריט של מסעדת רוברג בליבנים מחכות לכם הפתעות נהדרות בכל שעה ביום. ארוחות בוקר עשירות ומושקעות, שלל מרקים מתחלפים, מנות פתיחה, מנות עיקריות, קינוחים מתקתקים והרשימה עוד ארוכה. בין המנות המומלצות של המקום כדאי שלא לפספס חזה עוף ממולא בפירות יבשים או פרגית בסילאן.

בימי שישי, תוכלו ליהנות במסעדת רוברג מתפריטים מיוחדים המציעים לכם ארוחת טעימות. זוהי מסעדה אשר מקפידה על תפריט ישראלי ים-תיכוני. כמו כן, חומרי הגלם במטבח של רוברג הם חומרי גלם טריים ואיכותיים אשר מרביתם מתוצרת הגליל.

רוברג
מושב ליבנים
א'-ה', מטבח חלבי אשר מגיש ארוחות בוקר מ-9:00 עד 10:30 (בתיאום מראש). לאחר מכן, המטבח הבשרי מגיש ארוחות נפלאות מ-12:30 ועד אחרון הלקוחות.
ימי ו' – ארוחות בוקר מ-9:00 עד 10:30 ותפריט בשרי מ-12:00 עד שעה לפני כניסת השבת. ניתן להזמין במקום ארוחות קבוצתיות של עד 20 סועדים בתיאום מראש.
ימי שבת – אירועים פרטיים במוצאי שבת בתיאום מראש.



אל ראנצ'ו

אין הרבה מסעדות בישראל אשר מחברות עבורכם קצב דרום אמריקאי תוסס עם כשרות למהדרין. ואכן, החגיגה הארגנטינאית במסעדת אל ראנצ'ו בטבריה היא ללא ספק הזדמנות נפלאה להזמין מקום במסעדת בשרים כשרה בצפון. על הפלאנצ'ה והגריל באל ראנצ'ו מכינים עבורכם סטייקים משובחים אשר עשויים מהבשרים הטובים ביותר בישראל. כמו כן, תיהנו במקום מאווירה דרום אמריקאית ועיצוב אותנטי אשר מתחברים באופן מושלם עם הקסם הגלילי.

המסעדה בנויה מאבני בזלת עתיקות, סמוך לפארק הארכיאולוגי של טבריה ובאזור חורבות העיר העתיקה. נתח קצבים, פילה, סינטה, אנטריקוט מיושן, פרגיות, סלטים ססגוניים, מגוון תוספות, יינות מצוינים, בירות מהחבית ועוד. המסעדה מקפידה על כשרות למהדרין בהשגחת הרבנות טבריה, הבשר חלק בית יוסף, הירקות חסלט והעופות בהשגחת הרב אוירבאך.

אל ראנצ'ו,
הקישון 1, טבריה
א'-ה': 11:00-23:00
ו': 12:00-15:00
שבת: מצאת השבת עד 23:30
טלפון – 053-7930945



יעלי

כפר האמנים אניעם בגולן הוא מהמוקדים המרתקים והקסומים ביותר בצפון. מלבד נופים פנוראמיים מדהימים, המושב אניעם הוא גם יעד נהדר לארוחה חלבית. מסעדת יעלי באניעם היא בית קפה כשר בצפון המגיש לכם תפריט חלבי, עשיר וססגוני. המקום מעוצב באווירה כפרית חמימה ותוך כדי שמירה על פשטות ואנרגיות טובות. קירותיו של בית הקפה מעוטרים בתמונות ממרחבי רמת הגולן אשר צולמו על ידי האמן המקומי, גלעד פלאי.

בתפריט מסעדת יעלי באניעם תוכלו ליהנות מדגים, פסטות ועוד. מומלץ גם שלא לפספס את הקדרות החלביות וקינוח הוואפל הבלגי (חגיגה לגדולים ולקטנים). אתם מוזמנים לפתוח את הבוקר בגולן עם ארוחות הבוקר המקסימות של יעלי באניעם. זהו גם המקום ליהנות בו מקפה משובח או יינות מתוצרת יקבי האזור.

יעלי – בית קפה מסעדה חלבית
כפר האמנים אניעם
א'-ה': 9:00-22:00
ו'- 9:00-16:00
טלפון – 052-8348302



אסאדו בורגר גר

בצומת ווסט ברמת הגולן, באחד המקומות המפתיעים ביותר, מחכה לכם חוויה קולינארית בשרית כשרה וייחודית. מסעדת אסאדו בורגר בר היא הסניף המיושב של הקייטרינג האיכותי ביותר ברמת הגולן. מול נופים קסומים ופראיים, לצד שטחי מרעה וסוסים דוהרים, כל הגולן מונח לכם על הצלחת.

במסעדת אסאדו & בורגר בר ברמת הגולן תוכלו ליהנות ממנות נהדרות כגון בשרים על האש, תוספות חמות, ארוחות ילדים, המבורגרים משובחים תוצרת בית ועוד. בקיצור, אם אתם מחפשים מסעדת בשרים כשרה בגולן למשפחות, הגעתם למקום הנכון.

אסאדו ברמה
צומת ווסט
א-ב: 12:00-17:00
ג-ה : 12:00-22:00
ו – 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
שבת – 18:00-22:00 (שעון חורף בלבד).
טלפון – 053-7931069



התבשילים של סבתא סעדה

מסעדת "התבשילים של סבתא סעדה" היא מסעדה מרוקאית בבישול ביתי אשר ממוקמת במושב דלתון. אתם מוזמנים לארוחה עשירה בניחוחות ובטעמים אשר נערכת מול נוף מרהיב ועוצר נשימה. גלית, שפית המקום, תכין לכם מנות מרוקאיות בסגנון ייחודי, אשר כולן מבוססות על מתכונים שעברו מדור לדור. דגים מרוקאיים, חריימה, שקדי עגל, כתף טלה, סינטה עגל, קציצות בקר, תחתיות ארטישוק ממולאות, מגוון עשיר של תוספות חמות וקרות ושלל הפתעות נוספות.

המסעדה מתאימה לאירוח של עד 40 סועדים ויש לתאם הגעה כשעתיים מראש. מסעדת "התבשילים של סבתא סעדה" עורכת גם שירותי משלוחים לצימרים ותוכלו להזמין במקום גם ארוחות מוכנות לקראת שבת.

"התבשילים של סבתא סעדה"
מושב דלתון
ימים א'-ו': בתיאום מראש
טלפון – 072-2570345
צפון כשר מסעדות אסאדו יעלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד