י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

חדש במגזר החרדי: חופשה מושלמת בחברת "טלחופש"

מחפשים את החופשה המושלמת למשפחה החרדית? • 'טלחופש' מציעה את הפתרון המושלם בלחיצה אחת • אינפורמטיבי

צימר. צילום ארכיון
צימר. צילום ארכיון

אם אתם אוהבים לצאת מעת לעת, להתאוורר, להתארח, לטייל, לסעוד, לטוס, או סתם כך להתפנק ליד הבית, ועד היום לא מצאתם את עצמכם בחיפוש אחר חופשה מושלמת מתאימה לנופש החרדי, יש לנו בשורה עבורכם: חברת "טלחופש" – הבית של המטייל והנופש החרדי והדתי, מביאה לכם מעטפת אירוח מושלמת ומתוכננת היטב.

חברת "טלחופש" הוקמה לפני כשנתיים על-ידי אנשי שיווק וותיקים מהמגזר החרדי, במטרה לקדם את נושא התיירות במגזר החרדי והדתי ולהוות בית אמיתי עבור הנופשים.

כידוע, תעשיית התיירות הפנימית והחיצונית בקרב המגזר החרדי והדתי פורחת בשנים האחרונות, אולם הנופשים מוצאים את עצמם לא פעם ללא כתובת אמיתית שתביא בפניהם תמונה מלאה של מפת הנופש אותה הם מבקשים, החל ממקומות אירוח ועד אפשרויות ליציאה בנופש מרוכז בארץ ובחו"ל, המלצות שונות לגבי מלונות, צימרים, מסעדות, אתרי טיולים וקברי צדיקים באזור בו הם נופשים, ועוד – ועוד.

היום יש לכם כתובת. כל המידע לנופש החרדי והדתי – במקום אחד. חברת "טלחופש" הקימה אתר חדשני המיועד למטייל והנופש החרדי והדתי. כל בתי המלון, צימרים, דירות הקיט, סוכני התיירות, חופשות מאורגנות ופרטיות, טיולים ומסלולים, מסעדות וכל מה שאתם זקוקים לו בחופשה, מותאמים לציבור החרדי והדתי, מונגש ומרוכז עבורכם באתר אחד, המעדכן את הנופשים און-ליין.

כאתר המיועד לציבור שומרי התורה והמצוות, ניתנת בפניכם תמונה עדכנית ומלאה של קברי צדיקים, דרכי הגישה, צימרים ומסעדות בסביבה וכל הנצרך לכם בעת ביקורכם במקום. הפירוט הנרחב בקטגוריית "קברי צדיקים" כולל קברי תנאים ואמוראים נודעים, כמו גם קברי צדיקים שמקום קבורתם אינו ידוע כל כך לציבור הרחב, ועתה לראשונה ישנה פריסה רחבה באתר אחד של כל קברי הצדיקים.

הייחודיות של האתר, בכך שכל אחד יכול באמצעותו לבנות תוכניה אישית לאחר שהחליט על האזור בו הוא מעוניין לטייל או לנפוש. באמצעות לחיצה פשוטה על הכפתור ניתן לצרף לתוכניה את המקומות בהם חפצים לטייל, לסעוד ולבלות: אטרקציה, מסלול, מסעדה, תפילה על קברי צדיקים, בקיצור: הכל, ולאחר מכן להדפיס זאת ולצאת לחופש בראש שקט, כאשר בתוכניה מופיעים כל הפרטים הנצרכים אודות המקומות אותם הוא סימן.

מדובר בפריצת דרך משמעותית בתחום התיירות החרדית והדתית, דבר שאין לו אח ורע. במקביל, מפעילה חברת "טלחופש" קו טלפוני למענה אנושי כל ימות השנה, לעדכונים והמלצות לכל חופשה שאתם מתכננים. נציגי החברה בונים לכם את החופשה המושלמת כפי שאתם מתכננים, באופן המושלם ביותר, ללא הגבלת מלונות ומסעדות. כאן תמצאו ותמצו את כל האפשרויות. והכל ללא עלות. בנוסף, החברה מעבירה באמצעות מייל / פקס תוכנית נופש מפורטת לפי בקשת ותקציב הלקוח.

באמצעות החברה תוכלו להשיג גם קופונים ומבצעים, באמצעי המדיה והטכנולוגיה החדשניים, באתר האינטרנט של החברה, בדף הפייסבוק הפעיל ומתעדכן כל העת, בגוגל פלוס, וכמובן בקו הטלפון שהוא מאויש בשעות היום בנציגי החברה.

חלק מיוחד באתר הוא "המגזין", עדכני ומרתק, המיועד לחובבי התיירות שבינינו. המגזין מביא בפניכם סקירה חדשותית עדכנית בכל הקשור לענף התיירות, הן במגזר החרדי והן במגזר הכללי, כתבות רוחב, סיקור מיוחד, מאמרים וראיונות וגם ביקורות והמלצות. לא משעמם לרגע…

מה שנותר לנו הוא לאחל לכם חופשה מהנה ומועילה, ובעיקר מושלמת ומנוצלת היטב. צאו לדרך…
אתר מבצע מגזין חופשה קופון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}