כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

לפיד מסית: "נפטר את הרבנים הראשיים"

חזית חדשה לשר האוצר: בסטטוס שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו תקף את הכרעתם של הרבנים הראשיים נגד גיוס בנות, והבטיח לפעול לפיטוריהם • "דוד לאו ויצחק יוסף אינם ראויים עוד לכהן בישראל כרבנים ראשיים" • מקורב לאחד הרבנים: "האיש חצוף ומחוצף, אידיוט קופץ בראש. הסטטוס שפרסם עלוב ומסית"

לפיד. צילום: פלאש 90
לפיד. צילום: פלאש 90



שר האוצר יאיר לפיד צפה ככל הנראה בסקרים האחרונים, המנבאים צלילה דרמטית ל'יש עתיד', והוא ממהר לשוב ולטפס על הגל האנטי-חרדי, ופותח היום (ו) במלחמה חזיתית מול הרבנים הראשיים.

הנושא הפעם: גיוס בנות. לפיד מצטט את החלטתם של הרבנים הראשיים, ויוצא במתקפה נטולת רסן: "הרבנים הראשיים לישראל הודיעו שהם אוסרים על בנות להתגייס לצה"ל. זוהי חוצפה ושערורייה לאומית, ואנחנו נפעל לפיטוריהם בכנסת ובממשלה ואם צריך גם במישור המשפטי.

"מדובר בעובדי מדינה המקבלים משכורת נאה מאוד ממדינת ישראל, יושבים במשרדים הנוחים שלהם, עם הרכבים הצמודים, ומודיעים שהם לא מסכימים שבנות ישרתו בבוץ ובקור כלוחמות בקרקל, בקורס טיס, במג"ב, בקורס חובלים.

"האם המפקדת של הגדוד הקרבי "איתם" צריכה להתפטר? ומה עם האלופה אורנה ברביבאי? או כל המורות החיילות? ומה לגבי חיילות המודיעין שפגשתי לפני שבועיים בפיקוד צפון, רכונות על המסכים כדי למנוע חדירות מחבלים דרך הגדר? גם להן אסור לשרת? דוד לאו ויצחק יוסף אינם ראויים עוד לכהן בישראל כרבנים ראשיים".

מקורב לאחד הרבנים הראשיים הגיב בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "האיש חצוף ומחוצף, אידיוט קופץ בראש. במקום לכבד את דעתם של רבנים נכבדים שנבחרו על ידי גוף בוחר המייצג את כלל שכבות האוכלוסיה, הוא בוחר לפרסם סטטוס עלוב ומסית".
לפיד גיוס פיטורין מלחמה בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}