ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בשורה למעשנים: 'דובק' הוזילה את מחירי הסיגריות

חברת דובק הודיעה כי על הוזלה של מחירי הסיגריות • בכמה שקלים מתבטאת ההוזלה ובאלו סוגי סיגריות?

הסיגריות של דובק
הסיגריות של דובק

חברת "דובק" הישראלית הודיעה השבוע כי הוזילה את מחירי הסיגריות שלה בין שקל ל-3 שקלים לחפיסה, זאת בניגוד למחירי שאר הסיגריות, שעתידים לעלות בקרוב.

בעקבות פניות רבות שהגיעו לפתחה של חברת דובק בענין העלאת המחיר על הסיגריות, החליטה חברת דובק לבוא לקראת הציבור הרחב ולהוריד את מחירי הסיגריות.

חברת דובק מייצרת בין היתר, את סיגריות "רויאל" שמחירן עומד כעת על 20 שקלים בלבד. חפיסת "נובלס" הוזלה בשקל ומחירה החדש יהיה 24 שקלים, חפיסת "מוסטנג" הוזלה בשקל וחצי ועומדת על מחיר של 21 שקלים - בדומה לסיגריות "היי ויי". סיגריות מסוג "אן וויי סי" הוזלו ב-3 שקלים וחפיסה עולה 20 שקל בלבד.

רועי גהל יו״ר חברת דובק מסר: "בניגוד לחברות אחרות אשר בשבילם השוק בישראל מסתכם בנייר של דוחות רווח והפסד בסוף שנה, אנו כחברה ישראלית מחויבים להישאר נאמנים לצרכן הישראלי ולהעניק לו את הסיגריות האיכותיות והטריות ביותר ובמחיר נגיש ומותאם לכיס הישראלי, לכן אנו שמחים לבשר ללקוחותינו על הורדת מחירי הסיגריות החל מהשבוע.

"יש לציין, כי בשונה מסיגריות המיבואות מחול שעוברים חודשים רבים משעת יצורן עד שמגיעות למעשן, מה שעלול לפגוע בטעמן ופריכותן, הסיגריות של דובק, מיוצרות אך ורק בישראל ומשווקות באופן מיידי, דבר ששומר על הטריות, המרקם המשובח והטעם הייחודי של הסיגריה".

במאי השנה עלו מחירי הסיגריות בכשלושה שקלים לחפיסה, לאחר ששר האוצר, יאיר לפיד, חתם על תיקון לצו תעריף המכס ומס הקנייה, וזה אושר לאחר מכן על ידי הכנסת.

לפי הצו, יועלה המס המוטל על סיגריות, טבק לסיגריות, סיגרים ושאר מוצרי הטבק. התיקון קבע כי יוטל מס בשיעור של כ–10% על מלאי הסיגריות הקיים בידי עוסקים ומס בסכום של 159.18 שקל לקילוגרם על מלאי של טבק לסיגריות.
מס מחיר סיגריות הוזלה דובק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד