י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הפגנות נגד המעצר: מאות מחו בלוד • צפו

מאות מחסידי הרב יורם אברג'ל הגיעו מנתיבות, ליחידת החקירות בלוד, כדי להפגין כנגד מעצרו של רבם • הפגנות נוספות התקיימו בכמה מוקדים ברחבי הארץ • מורת רוח מהעובדה כי הציבור החרדי לא מצטרף למחאה: "אם הוא היה רב אשכנזי - המדינה הייתה בוערת" • בחדרי חרדים עם תיעוד בוידאו ובגלריה מזירת המחאה

הפגנות נגד המעצר: מאות מחו בלוד • צפו
מורן כהן



חסידי הרב יורם אברג'ל ממשיכים למחות כנגד מעצר רבם: כשלושים אוטובוסים, בהם מאות אנשים, יצאו הערב (ה) בשעה שבע, מהעיר נתיבות, לכיוון משרדי יחידת החקירות הארצית בלוד, במטרה להפגין כנגד המעצר. המשטרה הודיעה כי תעצור את האוטובוסים בדרכם ולא תאפשר להם להגיע ללוד.

עם זאת, מאות הגיעו למקום ומחו במשך שעה ארוכה כנגד מעצרו של אביהם הרוחני.

הפגנות נוספות התקיימו ברחבי הארץ, ומתוכננות להתקיים בהמשך, בין השאר בערים נתיבות, אלעד והוד השרון.

במכתב מיוחד, פונים מארגני ההפגנות וקוראים לציבור לבוא ולמחות: "כולנו מזועזעים מהארכת מעצרו של מורנו ורבינו גדול ישראל הרב יורם מיכאל אברג'ל שליט"א. כואבים והמומים מהבשורה הקשה שיצאה מבית המשפט היום ומביזיון התורה".




"כבוד הרב המחזיק את קהילת האברכים הגדולה בעולם נמצא בצער גדול. הערב בשעה 20:00 נתאסף לעצרת מחאה ברחוב פסח לב 1 לוד, חובה על כל יהודי לבוא ולמחות על ביזיון התורה. זהו צו השעה. חובה עלינו להגיע ולעשות מעשה".

ברשתות החברתית הביעו חסידים של הרב אברג'ל מורת רוח מהעובדה כי הציבור החרדי לא מתגייס בהמוניו ולא מצטרף למחאה כנגד מעצרו של הרב: "אם זה היה קורה לרב אשכנזי בסדר גודל של הרב אברג'ל, מדינת ישראל היתה בוערת והיו משחררים אותו מיד", כתב אחד מהם.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הסביר הערב בכנס נציגי ש"ס: "אנחנו מחזקים את ידי הרב הגאון הרב אברג'ל שהוא מגדולי מרביצי התורה בדורנו. על-פי עצת מועצת חכמי התורה - ובעיקר הגר"ש בעדני - הוחלט להמתין עם המחאה לטובת העניין".

ממשטרת שפלה נמסר ל'בחדרי חרדים': "מול משרדי להב 433 מתקיימת הפגנה גדולה בהשתתפות כמה מאות מפגינים על רקע הארכת מעצרו של הרב יורם אברג'ל - על פי החלטת בית משפט מחוזי מהצהריים. כוחות משטרה נמצאים במקום".



מפגינים: "המשטרה רודפת את הרב אברג'ל"
"פוגעים במפעל של הרב ובאלפי משפחות" • צפו
הרב אברג'יל בהארכת מעצר: "יחסי ציבור למשטרה"
החוקרים התפלאו: "למה הגר"ח הגיע לנתיבות"
המתלונן נגד דומרני - איש של ה'רנטגן'
רב בכלא: "הרב נחקר על קשריו עם דומרני"
פרקליטו של הרב אברג'ל: "הם חיים בפאר מנקר עיניים"
דרמה בנתיבות: אחד מבכירי הרבנים נעצר
ראש ארגון פשע נעצר • החשד: איום על ה'רנטגן'

צילום: מורן כהן















































































הפגנה מחאה החרדים הרב יורם אברגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}