י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הרב אברג'יל בהארכת מעצר: "יחסי ציבור למשטרה"

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו של הרב יורם אברג'ל בשבוע • פרקליטו ל'בחדרי חרדים': "נעשה לרב עוול"

הרב אברג'יל. צילום: עזריאל משה
הרב אברג'יל. צילום: עזריאל משה

בשעות הבוקר (ד) הובא הרב יורם אברג'ל לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

פרקליטו, עו"ד מנחם רובינשטיין, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' טרם הדיון, כי המשטרה דרשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים. לדבריו: "אני לא יודע אם הדבר נעשה או לא, אך לרב אין כל קשר למעשה, לא בידיעה ולא במעשה. נעשה לרב עוול גדול במעצר, אני מקווה שלא יאריכו את מעצרו שוב, לא נראה שצריך".

האם מעצרו של הרב בא להאדיר את שמה של משטרת ישראל? לדעת רובינשטיין התשובה חיובית: "מדובר ביחסי ציבור של המשטרה".

כזכור, הפרשה החלה במוצאי שבת האחרונה, כאשר הרב יורם אברג'ל, מחשובי רבני נתיבות, נעצר בנתב"ג בחשד למעורבות בפרשת סחיטה של הרנטגן.

על פי החשד, ראש ארגון הפשע שלום דומרני והרב יורם אברג'ל איימו על איפרגן במטרה לשכנע אותו לתמוך בראש העיר יחיאל זוהר בבחירות לראשות העיר נתיבות. על פי חקירת המשטרה, דומרני סחט את הרב איפרגן באיומים במטרה להטות את תוצאות הבחירות בנתיבות, אך לדברי הרב איפרגן עצמו - לא היו דברים מעולם.

מחקירת המשטרה עולה התמונה הבאה: ביום הבחירות המקומיות הגיעו, לפי החשד, דומרני ועשרה מאנשיו למתחם הרב איפרגן בנתיבות. הם חשודים כי חתכו את כבלי הטלפון במשרדים, אספו את הטלפונים הניידים מהנוכחים, והבהירו להם כי אף אחד לא יוצא או נכנס למקום. על פי החקירה, חשוד דומרני כי הוא 'הבהיר' לרנטגן שעליו לתמוך ביחיאל זוהר לראשות העיר נתיבות.

הרב איפרגן מכחיש את גרסת המשטרה, ומספר כי כשדומרני הגיע למקום הוא אמר: "באנו לכאן רק לקבל ברכה מכבוד הרב". "דומרני בא אליי, נישק את ידי, לא דיברנו בכלל על פוליטיקה", הוסיף ה'רנטגן'.

"דומרני שוחח איתי על האפשרות לעשות שלום עם הרב אברג'ל", סיפר הרב איפרגן לחוקרים. "אמרתי לו שאין סכסוך ואנחנו בכלל חברים". לטענת ה'רנטגן', לא ברור כיצד הגיעו החוקרים למסקנה כי דומרני סחט אותו. "אני לא מבין איך המשטרה הבינה כך את הדברים", הדגיש הרב , "אף אחד לא איים עלי".

עוד בנושא:
החוקרים התפלאו: "למה הגר"ח הגיע לנתיבות"
המתלונן נגד דומרני - איש של ה'רנטגן'
בצל פרשת 'הסחיטה' • הרנטגן חוגג אירוסין
רב בכלא: "הרב נחקר על קשריו עם דומרני"
פרקליטו של הרב אברג'ל: "הם חיים בפאר מנקר עיניים"
דרמה בנתיבות: אחד מבכירי הרבנים נעצר
ראש ארגון פשע נעצר • החשד: איום על ה'רנטגן'
סחיטה נתיבות רנטגן אברג'ל דומרני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}