ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

Hoozin הישראלית: כמו ווטסאפ, אבל הרבה יותר כיפית

חברה ישראלית מציעה אפליקציית צ'ט קבוצתי לאייפון ולאנדרואיד שהיא חברתית ועשירה יותר מיישומים אחרים בתחום • מאפשרת לדמות סיטואציות חברתיות

  • ג' אדר התשע"ג
Hoozin הישראלית: כמו ווטסאפ, אבל הרבה יותר כיפית

אפליקציות ההודעות המיידיות כדוגמת WhatsApp, Line ו-Tu Me הישראלית, כבר מזמן החליפו את הודעות ה-SMS המסורתיות שאנחנו שולחים לחבר או חברה. אבל לא רק את ההתכתבויות הבין-אישיות; WhatsApp, למשל, הפכה בחודשים האחרונים לפלטפורמה הפופולרית ביותר בישראל בקרב קבוצות של חברים או קולגות, שאוהבים להתכתב, לשתף ולהחליף חוויות ביניהם על בסיס יומי.

קשה מאוד להתברג ולהצליח בשוק הצפוף הזה, אבל לא חסרות חברות שמנסות. אחת מהן היא Hoozin הישראלית, שמציעה אפליקציית צ'ט קבוצתי לאייפון ולאנדרואיד שהיא חברתית ועשירה יותר מיישומים אחרים בתחום.

למעשה, Hoozin מתיימרת לדמות את האינטראקציות הווירטואליות שמתנהלות בה לאופן שבו אנחנו מקיימים קשרים בחיים האמיתיים:

לאחר התקנת האפליקציה, הניתנת להורדה בחינם, תתבקשו להזין שם משתמש (שילווה אתכם מעתה והלאה), מספר סלולרי וקידומת המדינה שבה אתם מתגוררים. לאחר שתקבלו קוד אישור ותזינו אותו במקום המתאים, תוכלו להזמין אנשי קשר להצטרף לקבוצה שפתחתם, או לראות מי כבר התקין את האפליקציה וזמין לצ'ט - וכך למעשה לבנות קבוצות צ'ט ייעודיות.

עד כאן, hoozin לא ממש שונה מאפליקציות צ'ט אחרות, אבל כאן מתחיל כל הכיף; ב-hoozin תוכלו לא רק להתכתב עם כולם, אלא גם לדמות סיטואציות חברתיות ולשחק עם חברים.

במקום רשימת אנשי קשר אנכית וסתמית, החברים שלכם יופיעו כאילו הם יושבים מסביב לשולחן (סיטואציות אמיתיות, כבר אמרנו?), כאשר ההודעות שישלחו בקבוצה ייערמו כקלפים במרכז "השולחן". תוכלו לראות בכל עת מי זמין כעת, מי בדיוק בחר לעזוב את הצ'ט ומי מקליד הודעה באותו הרגע.

אבל זה לא הכל. האפליקציה מציעה שלל פיצ'רים חמודים ואינטראקטיביים. כך, לדוגמה, באמצעות לחיצה על אחד מחברי הקבוצה, תוכלו ללחוש לו סוד (במילים אחרות, לשלוח הודעה פרטית שלא תיחשף ליתר חברי הקבוצה), לזרוק עליו עגבניה, לשלוח לו נשיקה, או להתקשר.



פיצ'ר חדש שהתווסף לאחרונה יאפשר לכם לשאול שאלות של "כן או לא", ולראות את התשובות בצורה גרפית ובמנותק מרצף השיחה. כך, תוכלו להגיע להחלטה קבוצתית משותפת בכל נושא שהוא, כגון "מי מתכנן לצאת היום בערב", וזאת מבלי להפריע לשיחה עצמה.

את האפליקציה פיתחו 3 יזמים ישראלים: ארנון יוסף (מנכ"ל החברה), אודי זוהר (סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי), ועומרי לוי (סמנכ"ל טכנולוגיות), ועד כה גייסה החברה 750 אלף דולר.

מהתנסות עם האפליקציה בקרב קבוצת חברים, Hoozin מסתמנת כאופציה כיפית למדי, ועשירה בפיצ'רים. המלצה שלנו למפתחים - הוסיפו מדריך שימוש קצר בתוך האפליקציה, על מנת להקל על המשתמשים למצוא את כל הפיצ'רים האפשריים.
אפליקציה מסרים ישראלית Hoozin סלולאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}