כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024

סקר TGI: חינמון 'משפחה' עם 34.5% חשיפה

חיפשתם את הסיבה מדוע כל החינמונים רשמו ירידה בסקר TGI? • קבלו: חינמון אמצע השבוע של 'משפחה' - שזכה בשנת 2012 ל-34.5% חשיפה בציבור החרדי

קורא עיתון. צילום אילוסטרציה
קורא עיתון. צילום אילוסטרציה צילום: יצחק לב ארי

סקר TGI שהתפרסם אתמול (ג) ודירג את רמת החשיפה של העיתונים, החינמונים ותחנות הרדיו החרדיות, לא כלל בתוכו את חינמון 'משפחה' המופץ מזה כשנה באמצע השבוע.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע הנתון הסוקר את החשיפה לחינמון 'משפחה' במהלך שנת 2012, על פי מדגם שערכה TGI.

לפי הסקר, 34.5% מקוראי העיתונים נחשפו לחינמון - שהותיר הרחק מאחור את מתחריו הוותיקים, וכנראה היה מהגורמים המרכזיים שהשפיעו על הירידה שרשמו חינמון יום ג' של 'יתד נאמן' ורשתות החינמונים 'מרכז העניינים' ו'קו עיתונות'.

סקר TGI, שבדק את חשיפת החינמון בין החודשים ינואר-דצמבר 2012, בוצע בקרב בוגרים בני 18+ במגזר החרדי.

עוד בנושא:
סקר TGI • לראשונה: המבשר עוקף את בקהילה

ההישג של החינמון נחשב למרשים מאוד, בהתחשב בכך שהעיתון החדש נכנס לשוק רווי, בו מופצים שלושה חינמונים כבר שנים רבות.

לפי סקר TGI שפורסם אתמול, רשת קו עיתונות יורדת מ-28.4% ל-27.4%, ומרכז העניינים צולל מ-25.9% ל-22.9% בלבד. חינמון 'יתד נאמן' ירד ל-41%, לעומת 43.5% בתקופה הקודמת.
משפחה רייטינג חשיפה עיתון אמצע שבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}