סקר TGI • לראשונה: המבשר עוקף את בקהילה
TGI על העיתונות החרדית: המבשר מדיח את בקהילה המתרסק ועולה למקום הרביעי • החינמונים יורדים • משפחה חוזר למקום הראשון • יום ליום מזנק • ומה ברדיו?
- אלי כהן, בחדרי חרדים
- ב' אדר התשע"ג
- 11 תגובות
מתרסק. בקהילה
נתוני חברת המחקר טי.ג'י.איי, המסכמים את שיעורי החשיפה לעיתונות החרדית מתפרסמים היום (ג), ומצביעים על מגמות הקריאה של הציבור החרדי.
הסקר עורך השוואה בין החשיפה לכל עיתון בתקופה שבין יולי 2011 עד יוני 2012, לבין זו של ינואר 2012 עד סוף השנה, כך שהוא מצביע בעיקר על שינויי המגמה בחצי השנה האחרונה.
בעיתונים היומיים: יתד נאמן רושם ירידה קלה, אך עדיין מוביל על שני מתחריו בפער עצום - בגלל חינמון יום ג' - עם 41%, לעומת 43.5% בתקופה הקודמת. המודיע, הממוקם שני, רשם עליה קלה מ-19.5% ל-20.3% חשיפה, והמבשר נותר בתחתית למרות גידול נאה מ-11.3% חשיפה ל-12.9%.
בעיתוני סוף השבוע: משפחה עובר במעט את יתד נאמן בצמרת, למרות ששני העיתונים רשמו גידול נאה: משפחה מתגאה ב-24.2% חשיפה, גידול מ-22.3%, ואילו יתד נאמן גדל מ-22.7% ל-23.6%.
המודיע שלישי עם 20% חשיפה לגליון סוף השבוע, המבשר רביעי עם 10.9% - שניהם רשמו עליה קלה. בקהילה, לעומת זאת, שעבר בשנה האחרונה טלטלות - כולל נטישת העורך הראשי בנימין ליפקין - מתרסק והוא צונח מ-12.2% ל-9.9% בלבד. שפל בו לא היה העיתון מעולם.
יום ליום מזנק מ-6% ל-7.9%, ואילו שעה טובה עולה במעט: מ-3% חשיפה ל-3.7%.
בגזרת עיתוני אמצע השבוע: שני המתמודדים המרכזיים מאבדים גובה, אולי בשל גליון אמצע השבוע של משפחה - שלא נכלל בסקר. רשת קו עיתונות יורדת מ-28.4% ל-27.4%, ומרכז העניינים צולל מ-25.9% ל-22.9% בלבד.
בגזרת הרדיו: קול ברמה שומר על הפסגה וצומח מ-23.1% ל-27%, ואילו קול חי בעקבותיו עם גידול מצומצם יותר, מ-19.6% ל-20.5%.
תגובת קול ברמה: "אנו מודים למאזינינו על המשך האמון בקול ברמה זו השנה שנייה ברציפות.
תוך קצת פחות מארבע שנים הפכה קול ברמה לתחנה המובילה במגזר החרדי. זו תוצאה ישירה של עבודה עיתונאית מורכבת, הכוללת ראיונות בלעדיים, חשיפות ראשוניות ולוח שידורים פופולארי."
הסקר עורך השוואה בין החשיפה לכל עיתון בתקופה שבין יולי 2011 עד יוני 2012, לבין זו של ינואר 2012 עד סוף השנה, כך שהוא מצביע בעיקר על שינויי המגמה בחצי השנה האחרונה.
בעיתונים היומיים: יתד נאמן רושם ירידה קלה, אך עדיין מוביל על שני מתחריו בפער עצום - בגלל חינמון יום ג' - עם 41%, לעומת 43.5% בתקופה הקודמת. המודיע, הממוקם שני, רשם עליה קלה מ-19.5% ל-20.3% חשיפה, והמבשר נותר בתחתית למרות גידול נאה מ-11.3% חשיפה ל-12.9%.
בעיתוני סוף השבוע: משפחה עובר במעט את יתד נאמן בצמרת, למרות ששני העיתונים רשמו גידול נאה: משפחה מתגאה ב-24.2% חשיפה, גידול מ-22.3%, ואילו יתד נאמן גדל מ-22.7% ל-23.6%.
המודיע שלישי עם 20% חשיפה לגליון סוף השבוע, המבשר רביעי עם 10.9% - שניהם רשמו עליה קלה. בקהילה, לעומת זאת, שעבר בשנה האחרונה טלטלות - כולל נטישת העורך הראשי בנימין ליפקין - מתרסק והוא צונח מ-12.2% ל-9.9% בלבד. שפל בו לא היה העיתון מעולם.
יום ליום מזנק מ-6% ל-7.9%, ואילו שעה טובה עולה במעט: מ-3% חשיפה ל-3.7%.
בגזרת עיתוני אמצע השבוע: שני המתמודדים המרכזיים מאבדים גובה, אולי בשל גליון אמצע השבוע של משפחה - שלא נכלל בסקר. רשת קו עיתונות יורדת מ-28.4% ל-27.4%, ומרכז העניינים צולל מ-25.9% ל-22.9% בלבד.
בגזרת הרדיו: קול ברמה שומר על הפסגה וצומח מ-23.1% ל-27%, ואילו קול חי בעקבותיו עם גידול מצומצם יותר, מ-19.6% ל-20.5%.
תגובת קול ברמה: "אנו מודים למאזינינו על המשך האמון בקול ברמה זו השנה שנייה ברציפות.
תוך קצת פחות מארבע שנים הפכה קול ברמה לתחנה המובילה במגזר החרדי. זו תוצאה ישירה של עבודה עיתונאית מורכבת, הכוללת ראיונות בלעדיים, חשיפות ראשוניות ולוח שידורים פופולארי."
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות