הרכבת (הלא) קלה: תביעה ייצוגית נגד "סיטיפס"
ירושלים והרכבת הקלה עדיין לא התרגלו זו לזו: תביעה ייצוגית נוספת מוגשת נגד החברה המפעילה "סיטיפס" • הטענה: הליך קניית הכרטיסים מסורבל ומוביל לדוחות
- נחמו גור, בחדרי חרדים
- ל' שבט התשע"ג
- 7 תגובות
הליך קניית הכרטיסים מסורבל, הרכבת הקלה בירושלים.
הרכבת הקלה בירושלים ממשיכה לעורר טענות מצד הנוסעים: תביעה ייצוגית נוספת נגד "סיטיפס", החברה המפעילה. עיתון 'מעריב' מדווח כי מרים המבורגר, נציגת תושבי העיר, הגישה תביעה בסך למעלה מחמישה מליון. הטענה: הקושי בקניית כרטיסים.
התביעה מייצגת את כל מי שרכשו כרטיס לנסיעה בודדת ובסופו של דבר לא נסעו באותו היום. לדבריה, הליך קניית הכרטיסים מסורבל ולא אחת מסתיים בדוחות לא מוצדקים של פקח הרכבת.
זו אינה הפעם הראשונה בה מוגשת תביעה ייצוגית כנגד הרכבת הקלה. לפני כשנה, הגישה התנועה הירושלמית "התעררות" תביעה כנגד מדיניות הקנסות של החברה.
מ"סיטיפס" נמסר בתגובה ל'מעריב': כרטיסי הנסיעה הנמכרים על ידי סיטיפס והכללים הנוגעים אליהם נקבעים על ידי המדינה. לא הגיעה לידינו כל תביעה בנושא המדובר".
התביעה מייצגת את כל מי שרכשו כרטיס לנסיעה בודדת ובסופו של דבר לא נסעו באותו היום. לדבריה, הליך קניית הכרטיסים מסורבל ולא אחת מסתיים בדוחות לא מוצדקים של פקח הרכבת.
זו אינה הפעם הראשונה בה מוגשת תביעה ייצוגית כנגד הרכבת הקלה. לפני כשנה, הגישה התנועה הירושלמית "התעררות" תביעה כנגד מדיניות הקנסות של החברה.
מ"סיטיפס" נמסר בתגובה ל'מעריב': כרטיסי הנסיעה הנמכרים על ידי סיטיפס והכללים הנוגעים אליהם נקבעים על ידי המדינה. לא הגיעה לידינו כל תביעה בנושא המדובר".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות