ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

רדיו "קול חי" – התחנה הנשמעת ביותר מבין תחנות הרדיו המקומיות

רדיו "קול חי" – התחנה הנשמעת ביותר מבין תחנות הרדיו המקומיות

  • י"ז שבט התשע"ג
רדיו "קול חי" – התחנה הנשמעת ביותר מבין תחנות הרדיו המקומיות
מנדי אור

סקר TGI שהתפרסם הבוקר (ב'), מצביע על שיעורי חשיפה גבוהים לרדיו 'קול חי'. על פי הסקר, שיעור החשיפה של הרדיו עומד על 5.6% לגילאי 18+ בחציון האחרון של השנה.

על פי נתוני הסקר, ניכר כי רדיו "קול חי" היא התחנה עם הגידול הגדול ביותר בהאזנה מבין תחנות הרדיו

.רדיו "קול חי" הינה התחנה הוותיקה והמנוסה, אשר ניצבת כבר 16 שנה בראש החץ התקשורתי של הציבור החרדי והדתי. בחצי שנה האחרונה עבר הרדיו מספר שינויים וחידושים: הרדיו השיק אריזה חדשה תחת הכותרת "קול חי תמיד איתי". בנוסף, עבר הרדיו שינויים תוכניים עם רענון של לוח השידורים והוספה של שדרנים חדשים.

לצד החידושים, המשיך הרדיו גם בתוכניות הוותיקות והמוכרות שלו בנושא פנאי, אקטואליה ויהדות, כאשר רק לא מזמן נחתמה העונה השישית של "השפית הבאה", תחרות הבישול הרדיופונית המצליחה של הרדיו.

עדו ליבוביץ', מנכ"ל הרדיו: "רדיו קול חי" היה ונשאר הרדיו המוביל בקרב הציבור החרדי והדתי. תוך עבודה קשה והתאמת התכנים למגזר, התחנה תמשיך בתנופת התחדשות ופיתוח על מנת לתת לקהל מאזינינו את התוכן האיכותי והטוב ביותר".

תחנת קול ברמה רושמת עליה נוספת, השנייה במספר מתחילת השנה, ומתחזקת בעוד 18% לכדי 5.2% ובממוצע 4.8% בחישוב הכללי בשנת 2012, בעוד קול חי עם 4.6% בסיכום השנה.. מהתחנה נמסר: "אנו שמחים לראות כי זהו הסקר השני ברציפות בו אנו רושמים עליה נוספת, ובסיכום השנה קול ברמה הינה התחנה החרדית דתית עם הגידול הרב ביותר בשיעורי ההאזנה ואנו מתחייבים להמשיך כך לטובת מאזינינו גם בשנים הקרובות".
אטחקגא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}