ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

בעין הסערה: 500 שלוחי חב"ד התכנסו

שלוחי חב"ד בישראל, המפעילים 294 בתי חב"ד, השתתפו בכינוס מיוחד בניר עציון • הרב יוסף יצחק אהרונוב: "יש לנו דור צעיר נפלא, שמסור בכל ליבו ונשמתו להפצת אור היהדות והחסידות"

השלוחים בכינוס
השלוחים בכינוס

בחוץ השתוללה הסערה במלוא עוזה, אבל 500 שלוחי חב"ד, מכל רחבי הארץ, שהתכנסו במלון ניר-עציון שבמורדות הכרמל, היו עסוקים בסערת הפעילות להפצת אור היהדות והחסידות.

כל ימות השנה הם פזורים בכל קצות הארץ, ממטולה ועד אילת, מנופית ועד להבים. במשך שלושה ימים השבוע התכנסו כל השלוחים, המפעילים את 294 בתי חב"ד בארץ, לכינוס שכולו קודש לעשייה חיובית ולהתחזקות.

את הכינוס מארגן צעירי אגודת חב"ד, והתקיימו בו עשרות מושבים, סדנאות והתוועדויות מגוונות, שהקיפו כמעט כל נושא אפשרי. מיזמים חדשים הושקו, ונידונו דרכים איך להגיע לעוד יהודי ועוד יהודי.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, אומר כי מחזה מרנין הוא לראות את השלוחים הצעירים והנמרצים שמצטרפים מדי שנה בשנה למפעל השליחות האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל. "יש לנו דור צעיר נפלא, שמסור בכל ליבו ונשמתו להפצת אור היהדות והחסידות, גם במקומות הנידחים ביותר, והצעירים האלה אכן עושים גדולות ונצורות", הוא אומר.
חב''ד צעירי חב''ד שלוחים יוסף יצחק אהרונוב ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}