י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הבית היהודי: נתניהו חילל שבת כדי לתקוף את בנט

גורמים בהבית היהודי מאשימים: נתניהו בחר לכנס מסיבת עיתונאים סמוך להדלקת נרות, תוך גרימת חילול שבת, מתוך הבנה שכך ימנע מהבית היהודי להגיב עד למוצ"ש

נפתלי בנט. צילום: פלאש90
נפתלי בנט. צילום: פלאש90



המאבק המתוקשר בין הליכוד ביתנו והבית היהודי נמשך: גורמים במפלגת 'הבית היהודי' אומרים כי נתניהו בחר במכוון לכנס מסיבת עיתונאים ביום שישי סמוך לזמן הדלקת נרות, תוך כדי גרימת חילול שבת ומתוך הבנה שבכך ימנע מהבית היהודי להגיב לדבריו עד למוצאי השבת. כך מדווחת העיתונאית סופיה רון מוריה.

גורמים ב'הבית היהודי' מאשימים: "ראש הממשלה בחר לגרום לחילול שבת על מנת להרוויח כמה קולות ממפלגה יריבה, בו בזמן שחלק גדול ממצביעי הליכוד הם אנשי הציונות הדתית, ושלא לדבר על מתפקדי המפלגה הדתיים והחרדים"".

הכל התחיל כשבתוכנית 'משעל חם' בערוץ 2 אמר בנט, כי "צו מצפונו לא יאפשר לו לפנות יהודי מביתו וכי הוא יעדיף לשבת בכלא מאשר לעשות זאת" - ועורר סערה פוליטית.

ביום שישי תקף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את בנט ואמר כי זו התבטאות חמורה והביע ספק אם יכניס לממשלתו מי שקורא לסרבנות.

נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, הגיב לדברי הביקורת שהוטחו כנגדו רק במוצאי השבת ואמר כי לא יפנה יהודים מביתם. "לא קראתי לסירוב פקודה. כל צופה אינטליגנטי שראה את התוכנית הבין את זה, אבל בליכוד יצרו דימוי או מצג כאילו אני קראתי לסרבנות. בשביל להרוויח רבע מנדט הם פגעו בתדמית צה"ל".





בנימין נתניהו נפתלי בנט חילול שבת סרבנות הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}