י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

צוערים לשירות המדינה - להשפיע על המחר

צוערים לשירות המדינה היא תכנית חדשנית וייחודית המזמינה בוגרי תואר ראשון ושני, מכל רובדי החברה הישראלית ומכל רחבי הארץ, למסלול שיכשיר אותם כעתודה ניהולית בשירות המדינה • מרגיש שאתה יכול להוביל את השינוי? • כל הפרטים

צוערים לשירות המדינה - להשפיע על המחר

תכנית 'צוערים לשירות המדינה' שמה לה למטרה ליצור עתודה ניהולית שתשתלב במגוון תפקידי מפתח במשרדי ממשלה וביחידות סמך ממשלתיות שונות. התכנית משלבת לימודי תואר שני עם לימודים חוץ-אקדמיים שבמהלכם ירכשו הצוערים כלים תיאורטיים ומעשיים שבכוחם לייצר שינוי.

התכנית נוסדה בהמשך לתכנית "עתידים – צוערים למינהל הציבורי" ובעקבות המלצת ועדת ההיגוי – צוערים למינהל הציבורי, ששמה דגש על חשיבות הכשרת עתודה ניהולית איכותית לשירות המדינה. התכנית מנוהלת על ידי אגף בכיר 'צוערים לשירות המדינה' בנציבות שירות המדינה.

להשפיע על החברה?

לתכנית יתקבלו מדי שנה 30 מועמדים המצטיינים בתחום האקדמי, החברתי והאישי אשר שואפים ומעוניינים להיות משרתי ציבור ובעלי יכולת להוביל שינוי. ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ד נפתחת עתה ותסתיים ביום י"ג בשבט התשע"ג (24.1.2013).

מסלול הכשרה למנהיגות

התכנית נמשכת שש שנים והיא מורכבת משלב הכשרה ומשלב השמה.

עם תחילת שלב ההכשרה, הצוערים יועסקו כעובדי מדינה, יקבלו שכר חודשי וייהנו מההטבות הסוציאליות הניתנות לעובדי המדינה. כמו כן הם יהיו זכאים לשלל תנאים הכוללים תשלום מלא בעבור הלימודים, מחשב נייד, חניכה אישית וקבוצתית ועוד.

בשלב ההכשרה, שיתקיים במסגרת קבוצתית ייחודית, ילמדו הצוערים באוניברסיטה העברית בירושלים תואר שני מורחב במדיניות ציבורית בבית הספר ע"ש פדרמן למדיניות ציבורית וממשל.

במקביל ללימודי התואר הם יזכו לפעילות חוץ-אקדמית ענפה שבמסגרתה הם יכירו את השירות הציבורי בארץ ובחו"ל, יתוודעו מקרוב אל החברה הישראלית ויעברו תהליכי העצמה אישית. במהלך התוכנית יסיירו הצוערים ברחבי הארץ, יחלו בהתנסות מעשית במשרדים ממשלתיים וייקחו חלק בסיור לימודי בחו"ל.

הצוערים ילמדו ויקבלו ידע נרחב במגוון תחומים שונים (כלכלה, חברה, פוליטיקה וכדומה), ייחשפו למודלים שונים של מנהיגות וירכשו ארגז כלים ניהוליים אשר באמצעותו יוכלו בעתיד להוביל שינויים ותהליכים במגזר הציבורי.

השינוי מתחיל בך

בשלב ההשמה יעבדו הצוערים במשרדי הממשלה השונים תוך שאיפה להציבם בצומתי השפעה מערכתיים.

התכנית תאפשר לצוערים להתייצב בעתיד בעמדות מפתח במשרדי הממשלה ותקנה להם בד-בבד את כל הידע הדרוש להם על מנת לבצע את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

המציאות של מחר יכולה להיות טובה יותר מהמציאות של היום - הכל תלוי בך. בוא להוביל את השינוי אתנו, להשפיע על פני החברה מבפנים ולזכות בקריירה עם משמעות.

צוערים לשירות המדינה - עתיד המדינה הוא העתיד שלך!

לפרטים נוספים – באתר www.tzoarim.gov.il

צוערים למען המדינה תרומה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}