ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

רגע לפני החתונה - סגר מעגל בבית האדמו"ר

לפני 15 שנה חלה בחור במחלה קשה • בדרכו לטיפול רפואי בארה"ב, פגש באדמו"ר מויז'ניץ שבירכו ועודד אותו • השבוע נסגר המעגל: הבחור הגיע להזמין את האדמו"ר לחתונתו

רגע לפני החתונה - סגר מעגל בבית האדמו"ר

ביקור נדיר בחצר הקודש ויז'ניץ, חשף סיפור מופלא: מעגל שנפתח לפני חמש עשרה שנה - ונסגר השבוע.

אל מעונו של האדמו"ר מויז'ניץ הגיע הגאון רבי שלום בער סורוצקין, ראש רשת המוסדות 'עטרת שלמה', כשאליו נלווה חתן שתאריך חתונתו נקבע יומיים לאחר הביקור.

הגרש"ב ביקש להציג את בן לווייתו בפני האדמו"ר ושאל: "האם האדמו"ר מכיר את הבחור?" האדמו"ר נעץ את מבטו בבחור, אך לא הצליח לזהותו. "נו, יאמר לי כבודו מי הצעיר", החזיר האדמו"ר לגרש"ב.

"הסיפור הזה מתחיל לפני כ 15 שנים", פתח הגרש"ב, "הבחור חלה במחלה קשה ונאלץ לצאת לארה"ב לצורך טיפולים רפואיים מורכבים. המצב הרפואי שלו היה רעוע והרופאים והעסקנים התלבטו, האם בכלל ראוי להוציאו לחו"ל לשם כך. בסוף נפלה ההכרעה לחיוב ויצאנו לדרך. במטוס פגשנו את האדמו"ר - שהיה אף הוא בדרכו לניו יורק. ניגשנו אליכם, הצגנו את הבחור ואת הבעיה, וביקשנו ברכה. ואכן הרעפתם עליו ברכות ונסכתם בו חיזוק, עידוד ואמונה. ואז הגדלתם ואף הבטחתם שבעזרת ה' 'עוד נרקוד יחד בחתונת הבחור הזה'".

"חסדי ה' כי לא תמנו, כי לא כלו רחמיו. הבחור החלים ממחלתו, וכעת באנו לקיים את ההבטחה ולהזמין את האדמו"ר להשתתף בשמחת נישואיו בעוד יומיים", סיים הגרש"ב.

האדמו"ר נרגש מאד לשמע הסיפור, האציל שוב מברכותיו על החתן, והודיע כי ימלא את הבטחתו וישתתף בשמחתו.
בחור מחלה הגרש''ב סורוצקין ברכה אדמו''ר מויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד