הסטטיסטיקה העצובה נשמרת – הרוג בכל חודש בממוצע, בכביש 31
ב-7 בדצמבר 2012, נהרג אדם כתוצאה מתאונת דרכים בסמוך לצומת חורה. זהו ההרוג ה-12 מתחילת שנת 2012. אור ירוק: "על המדינה להאיץ את הטיפול בכביש המסוכן, כדי להציל את חייהם של משתמשי דרך רבים"
- אור ירוק
- כ"ז כסלו התשע"ג
כביש 31 ממשיך לגבות מחיר דמים יקר מהנוסעים בו. ביום שישי האחרון 7 בדצמבר 2012, נהרג נוסע מהתנגשות כלי הרכב שבו נסע, עם טרקטור בכביש 31.
בעמותת "אור ירוק" מציינים כי מדובר בהרוג ה-12 השנה, וכי לפי סטטיסטיקת ההיפגעות בכביש, אם לא יעשו בו השינויים התשתיתיים, צפויים כ-58 בני אדם לאבד את חייהם בעשור הקרוב, וכ-1,500 להיפצע.
עמותת "אור ירוק" פועלת מזה כשנה וחצי על מנת לרתום את ראשי הערים באזור, למאבק לשיפור התשתית בכביש. בעבר שלח מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב, מכתבים לטלי פלוסקוב, ראש עיריית ערד ולרוביק דנילוביץ ראש עיריית באר שבע, בו הוא מבקש את עזרתם.
.
לאחרונה נערך סיור בכביש, על ידי גיורא שילוני מותיקי מהנדסי ומתכנני הערים בישראל. שילוני, עמד על הבעיות שבכביש כולל הנתיבים שלא מופרדים, הכנסיות והיציאות הרבות מדרך העפר אל הכביש ותנועת הולכי הרגל המסוכנת בכביש.
עמותת אור ירוק: "על המדינה להאיץ את הטיפול בכביש המסוכן, כדי להציל את חייהם של משתמשי דרך רבים. הכביש צריך לכלול שני נתיבי נסיעה לכל כיוון כולל מפרדה קשיחה במרכזו, למניעת תאונות חזיתיות. המשטרה חייבת להגביר את האכיפה והנראות שלה בכביש, כדי להגדיל את ההרתעה. יש להסדיר את הכניסות והיציאות מהישובים שבסביבת הכביש ולהתקין תאורה מלאה לכל אורכו".
בעמותת "אור ירוק" מציינים כי מדובר בהרוג ה-12 השנה, וכי לפי סטטיסטיקת ההיפגעות בכביש, אם לא יעשו בו השינויים התשתיתיים, צפויים כ-58 בני אדם לאבד את חייהם בעשור הקרוב, וכ-1,500 להיפצע.
עמותת "אור ירוק" פועלת מזה כשנה וחצי על מנת לרתום את ראשי הערים באזור, למאבק לשיפור התשתית בכביש. בעבר שלח מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב, מכתבים לטלי פלוסקוב, ראש עיריית ערד ולרוביק דנילוביץ ראש עיריית באר שבע, בו הוא מבקש את עזרתם.
.
לאחרונה נערך סיור בכביש, על ידי גיורא שילוני מותיקי מהנדסי ומתכנני הערים בישראל. שילוני, עמד על הבעיות שבכביש כולל הנתיבים שלא מופרדים, הכנסיות והיציאות הרבות מדרך העפר אל הכביש ותנועת הולכי הרגל המסוכנת בכביש.
עמותת אור ירוק: "על המדינה להאיץ את הטיפול בכביש המסוכן, כדי להציל את חייהם של משתמשי דרך רבים. הכביש צריך לכלול שני נתיבי נסיעה לכל כיוון כולל מפרדה קשיחה במרכזו, למניעת תאונות חזיתיות. המשטרה חייבת להגביר את האכיפה והנראות שלה בכביש, כדי להגדיל את ההרתעה. יש להסדיר את הכניסות והיציאות מהישובים שבסביבת הכביש ולהתקין תאורה מלאה לכל אורכו".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות