ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

'שאגת אריה': בכנס פעילי ש"ס כבר לא יסתירו את דרעי

בש"ס לא ממתינים להרכבת הרשימה: כבר ביום שלישי מתוכנן כנס באולמי 'בית ישראל' בירושלים • במודעה המזמינה - דרעי ראשון • פעילים: "הפעם יהיו גימיקים הקשורים בשאגת האריה"

שלישיית ש"ס עם הגר"ע. צילום: ארכיון
שלישיית ש"ס עם הגר"ע. צילום: ארכיון

אמרו שש"ס אינה מתכוונת להתחיל בעריכת כנסים לפני הרכבת הרשימה לכנסת? ובכן,לא נכון. כבר השבוע, ביום שלישי הקרוב, מתוכנן כנס באולמי 'בית ישראל' בירושלים, ב"השתתפות פעילי שטח, נציגי השכונות והאזורים".

האירוע יתקיים במעמד הגר"ש כהן - ראש ישיבת פורת יוסף, והגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת אור החיים. כן ישתתפו ראשי התנועה, לפי הסדר בו הם מופיעים במודעה המזמינה: "ר' אריה דרעי הי"ו, מקים עולה של תורה, ר' אלי ישי הי"ו, שר הפנים, ור' אריאל אטיאס הי"ו , שר הבינוי והשיכון".

בכנס יתקיים תדרוך לפעילים, כולל אודות "חשיבות ההירתמות בצו השעה למערכה". את התדרוך ימסור יו"ר מטה הבחירות הארצי, "הר' אריה דרעי הי"ו". בראש ההזמנה מופיעה תמונתו של הגר"ע יוסף, ומתחתיה המילים "מתגייסים למערכה".

מאחורי הקלעים של הכנס ותוכנו עומד כשלון הערב הקודם, שהתקיים ב'בנייני האומה'. "מלכתחילה הוא היה אמור להיות כנס תורני", אומרים בש"ס. יחד עם זאת, אין זה סוד כי בעקבות האירוע, הושמעה ביקורת על שהכנס לא כלל כל מוטיב הקשור ב'הדלקת השטח'. פעילי שטח עמם שוחחנו אז טענו: "לא נתנו לנו לצעוק 'אריה' או 'אריה דרעי', עשו הכול כדי להבליע את ראשי התנועה, כולל את דרעי - אז בשביל מה חזר, כדי שיסתירו אותו?"

הפעם, כך עולה מהמודעה, אין כל כוונה להסתיר עוד את היו"ר שחזר. אולי המצב המדשדש של התנועה בסקרים הביא את קודקודי התנועה להבנה, כי אם לא יעשו הכול כדי להדליק את השטח, לא יצליחו להגדיל את מספר המנדטים.

אפשר לעצור את אריה, אפשר לכבות את הניצוץ שבלב הפעילים, אבל לא זה מה שיגדיל את כוחה של התנועה בבחירות הקרובות. הפעם, כך לוחשים יודעי דבר, יידלקו במהלך הכנס כמה וכמה מוטיבים וגימיקים הקשורים ב"שאגת האריה". "אריה לא היה עושה דבר וחצי דבר, לא הוא ולא פעיליו, אילולי היה מקבל איתות מלמעלה לכך", הם מוסיפים.

האם אמת בפיהם? מעניין יהיה לעקוב אחר הכנס ואחר המסרים שיועברו בו ולבדוק האם אכן יש שינוי במדיניות הנהגת ש"ס, וכי יש אור ירוק להבלטת הרכש החדש-ישן של התנועה - אריה דרעי.
הופעתו במיקום הראשון במודעה יכולה בהחלט לאשש את המידע הזה.

כבר היום (א') ייערך כנס פעילים בחיפה, לשם יגיעו פעילי ש"ס מכל אזור הצפון. מארגני הכנס טוענים, כי ה"שאגה" תתחיל כבר שם.

עוד בנושא:
שלישיית ש"ס התכנסה: אנשי הפרסום מציגים הקמפיין
ש''ס שאגת אריה בחירות אריה דרעי כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד