י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רבנות י-ם: האדמו"ר מבעלזא תומך ברב לאו

האדמו"ר מבעלזא צירף את חתימתו למכתב התמיכה של גדולי האדמו"רים בגאון רבי משה חיים לאו, לרבנות העיר ירושלים. האדמו"ר: ירושלים זקוקה לרב ראשי תלמיד-חכם וירא שמיים

הפגישה - צילום: יהודה מילר
הפגישה - צילום: יהודה מילר

אמש ביקרו הגאון רבי ישראל מאיר לאו, רבה הראשי של תל אביב, ובנו הגאון רבי משה חיים לאו, מחשובי רבני נתניה, במעונו של האדמו"ר מבעלזא בירושלים, לקראת הבחירות לרבנות העיר ירושלים.

במהלך הביקור אמר האדמו"ר מבעלזא, כי ירושלים זקוקה לרב ראשי תלמיד-חכם וירא שמיים, שידע לעמוד בכל האתגרים המיוחדים לעיר הקודש. השיחה בין האדמו"ר והאורחים נמשכה כשעה, והועלו בה קשרי משפחת לאו עם הרה"ק רבי אהרן מבעלזא זי"ע.

במהלך הביקור חתם האדמו"ר מבעלזא על מכתב התמיכה המיוחד לבחירתו של הגאון רבי משה חיים לאו לרבנות העיר ירושלים. במכתב עליו חתומים כבר האדמו"ר מצאנז, האדמו"ר מסערט ויזניץ, הרה"צ רבי ישראל הגר מויזניץ, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ראש עטרת ישראל, והגאון רבי משה יהודה שלזינגר ראש ישיבת קול תורה, נכתב:

"והנה עלתה הצעה נכבדה שיכהן בה [בירושלים - מ.א.] פאר מעלת כבוד הרב הגאון המפואר מוה"ר משה חיים לאו שליט"א מחשובי רבני העיר נתניה יצ"ו, אשר שמו הטוב הולך לפניו כאיש אשכולות, חרוץ ובעל פיפיות, נעים הליכות ורב תבונות, רב חינא ורב חיסדא, הנודע בסגולת מידותיו כמרביץ תורה והוראה, אהוב על המקום ועל הבריות, על זאת מן הראוי והנכון שתשתדלו בכל כוחכם לזרז את בחירתו של האי בר אוריין ובר אבוהון למשרה רמה זו. והוא הגבר שבוודאי בחזקת נסיונו יהא ש"ש מתקדש ומתאהב על ידו בעזה"י וראוי הוא לאותה איצטלא כדי לרומם את קרן הדת והיהדות לציון עיר מקדשנו".

יצוין, כי גם האדמו"ר מגור, שאינו חתום על המכתב, תומך באופן מוחלט במועמדותו של הגרמ"ח לאו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}