י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ליצמן להגרי"ש: אשמור על ארגוני ההצלה

סגן שר הבריאות הציג הבוקר, בפגישה שקיים עם הגרי"ש אלישיב, את תוכניתו לחזק את ארגוני ההצלה החרדיים, ובראשם פיתרון המשבר בין 'איחוד הצלה' ומד"א • פרסום ראשון

ליצמן  אצל הגרי"ש אלישיב. צילום: ארכיון
ליצמן אצל הגרי"ש אלישיב. צילום: ארכיון

במהלך דרמטי ומתכונן הציג היום בבוקר (ה) סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, בפגישה מיוחדת שקיים עם הגרי"ש אלישיב בביתו ברחוב חנן 10 בשכונת מאה שערים, את ראשי הפרקים של תוכניתו לחזק את ארגוני ההצלה החרדיים בישראל, ובראשם פיתרון המשבר בין 'איחוד הצלה' וארגון מד"א.

במהלך פגישתו של ליצמן הבוקר עם הגרי"ש הוא נתן הבטחה לשמור על ארגוני ההצלה החרדיים ומעמדם החוקי. הגרי"ש ביקש וקיבל מליצמן, "הבטחה שהארגונים ימשיכו לפעול על טהרת הקודש".

ליצמן הבטיח גם כי יפעל לחזק את פעילות ארגוני ההצלה.

כנס המתנדבים הגדול של ארגוני 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' יתקיים היום באולמי 'היכל שלמה' בפתח תקווה. הכינוס יתקיים כאירוע חיזוק והוקרה למתנדבים המסורים, לנוכח הניסיון לפגוע בעצמאות הארגונים הפועלים בכפיפות מוחלטת להוראות הרבנים והתנכלויות המכוונות לפעילות המתנדבים מצד מד"א.

הכינוס יתקיים בהשתתפות גדולי ישראל, ראשי ישיבות ואדמו"רים, וכן רבני הארגונים: רבי עזריאל אויערבאך, רבי יהודה סילמן, רבי שריאל רוזנברג, רבי אריה דביר ורבי שמואל אליעזר שטרן, שיביא בכינוס את דבריו של הגר"ש וואזנר.

את דבריו של הגרי"ש אלישיב לבאי הכינוס ישמיע חתנו הגר"ע אויערבאך. כן צפויים לשאת דברים הגראי"ל שטינמן, הגר"נ קרליץ ועוד.

הכינוס יחל בשעה 19.00, בהשתתפות המוני המתנדבים מכל רחבי הארץ. הכניסה לאולם הכינוס תותר לבעלי הזמנות בלבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}