י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מקורב לחב"ד - על המטוס שהתרסק

ynet מדווח כי בין נוסעי מטוס חברת הנוסעים של חברת 'אייר פראנס' שהתרסק באוקיינוס היה שלמה אניג'ר, תושב העיר בולון ביאנקור שבצרפת, שהיה מקורב לקהילת חב"ד בעיר

מקורב לחב"ד - על המטוס שהתרסק

"שלמה קשור לקהילת חב"ד והוא חלק בלתי נפרד מהקהילה היהודית בבולון. אנו עומדים בימים האחרונים בקשר עם המשפחה ומנסים לעזור. לשלמה, בן 40, יש אשה ושלושה ילדים שרק מחכים לשמוע משהו - עד כה לא שמענו כלום. המצב קשה", כך סיפר לאתר ynet מיכאל סוצ'ר, משליחי חב"ד בצרפת.

שלמה אניג'ר היה בין 228 נוסעי טיסת 447 מריו דה ז'נרו לפריז של חברת 'אייר פראנס', שהתרסקה לתוך האוקיינוס האטלנטי. שלמה, תושב העיר בולון-ביאנקור שבצרפת, היה מקורב לקהילת חב"ד בעיר, וחבריו בקהילה קיבלו בתדהמה את הדיווחים על העדרותו.

המטוס, מדגם איירבוס 330-200, נעלם כארבע שעות לאחר ההמראה. ממשלת ברזיל אישרה כי שרידי המטוס נמצאו, ללא ניצולים. בעת ההתרסקות היו במטוס 216 נוסעים מ-32 מדינות, ו-12 אנשי צוות. בין היתר, נמנו עם הנוסעים שבעה ילדים ותינוק אחד.

מדובר באסון התעופה הקשה ביותר בתולדותיה של חברת התעופה 'אייר פראנס', הקיימת זה 75 שנים.

מיכאל סוצ'ר הוסיף וסיפר לאתר YNET: "אתמול עוד הייתה להם תקווה, היום אני לא יודע. אני מעדיף לא לשאול. קשה להם לעכל שמישהו ידבר עליו כעל נפגע או משהו כזה, מצב רוחם קשה. עד כה פורסמו רק חלק משמות ההרוגים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}