י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הפרשה המסעירה: בחור חרדי נחטף, נכלא במרתף ועונה

מדירה ברכסים נגנבו מאות אלפי ש"ח • ארגון הפשע של צ'רלי אבוטבול, בהזמנת חרדים, 'הפיל' התיק על בחור מירושלים, שנחטף, נכלא במרתף ועונה • שבעה עצורים

חטיפה. צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל
חטיפה. צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל

בית-משפט השלום בראשון-לציון התיר היום (ג) לפרסום, כי יחידת להב 433 יאחב"ל מקיימת חקירה בחשד לחטיפת אדם, כליאתו וביצוע עבירות אלימות חמורות כלפיו על-ידי ראש ארגון הפשיעה צ'רלי אבוטבול ואנשיו.

בית המשפט אסר לפרסם את פרטי הקורבן - בחור חרדי תושב ירושלים - ומשפחתו.

על פי החשד, לאחר שמבית ברכסים נגנבו לכאורה 900.000 שקלים, הוזמן הבחור למקום בו אירעה הגניבה על-ידי מספר חשודים, חרדים תושבי היישוב - בניו של רב חרדי ידוע מנתניה שנפטר לאחרונה - והם הטיחו בו את חשדם המוטעה, כי הוא זה ביצע את הגניבה.

מחקירת המשטרה עולה, כי החשודים הזמינו למקום את אנשי ארגון הפשע של צ'רלי אבוטבול, שהכניסו את הבחור תחת איומים לרכב, ולקחו אותו למרתף בבניין המגורים של משפחת אבוטבול בנתניה, שם, על פי החשד, נכלא ונחקר הבחור על-ידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו, תוך שהם מכים אותו קשות בראשו ובכל חלקי גופו, חוסמים את פיו ומאיימים על חייו.

הקורבן הצליח בסופו של דבר להימלט מהמרתף, כשהוא סובל מחבלות ושברים מפניו, ופנה לקבלת טיפול רפואי, ומיד לאחריו הגיש תלונה במשטרה.

עד כה עצורים בפרשה שבעה חשודים, להם מיוחסות בין היתר חשדות של חטיפה, כליאת שווא, סחיטה, תקיפה בנסיבות מחמירות ועבירות נלוות. בין העצורים - אשתו של צ'רלי אבוטבול.

החקירה נמשכת ובמשטרה מסרו כי צפויים מעצרים נוספים. לדברי המשטרה מעורבים באירוע כ-15 איש. עם זאת, ראש הארגון צ'רלי אבוטבול טרם נעצר והמשטרה מחפשת אחריו לאחר שירד למחתרת.

עורכי הדין יניב פרץ וחן מאירי, המייצגים את סוניה אבוטבול, מסרו: "מרשתינו מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים בפרשה. היא מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה. אנחנו מקווים שבית המשפט יורה על שחרורה עוד היום ושהאמת תצא לאור בהקדם".

מהמשטרה נמסר, כי עצורים כעת בפרשה שבעה עצורים.

מעצרה של סוניה אבוטבול הוארך היום עד ליום חמישי 1.11. מעצרם של דוד פדידה וחנניה גבאי הוארך עד יום ראשון 4.11, מעצרם של עווידה איימן ושל איציק גבאי הוארך עד 6.11, מעצרו של רפי מימון יוארך שוב מחר במסגרת ערר ומעצרו של עצור נוסף מהיום יוארך אף הוא מחר בבית משפט השלום בראשון לציון.
חטיפה חרדי צ'רלי אבוטבול משטרה סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}