ב'מחלבות גד' כבר מוכנים לחג השבועות
מחלבות גד הקימו מרכז לוגיסטי חדש בהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח. משווקים: גבינות קרם שמנת ועוד מגוון של כ-145 מוצרים שונים. גידול של כ-22% מאשתקד
- שירות בחדרי חרדים
- ד' סיון התשס"ט
לקראת חג השבועות חונכת 'מחלבות גד' מרכז לוגיסטי חדיש, מהמתקדמים מסוגו בישראל, בשטח איחסון מירבי של 2,500 טון מוצרים ובהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח.
המרכז הלוגיסטי ממוקם בצריפין, בסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים, ומשתרע על שטח של כ-7 דונם, מתוכם כ-3,000 מ"ר מחסני קירור ועם שטח איחסון מירבי של מוצרים במשקל כולל של 2,500 טון.
עזרא כהן, מנכ"ל מחלבות גד, מציין שהקמת המרכז הלוגיסטי החדש תאפשר למחלבות גד לספק שירותי אחסנה והפצה גם למוצרים בקירור של חברות אחרות, לאור נפח האיחסון הגדול של המרכז הלוגיסטי. ההערכה היא, שכ-25% מהאחסנה וההפצה במרכז הלוגיסטי החדש ייועדו למוצרים של חברות אחרות.
"לקראת חג שבועות נכנסת 'מחלבות גד' לתחום חדש - ייצור ושיווק גבינות קרם שמנת", אומר כהן. "במשך כשנה פיתחה מחלבת גד סדרת גבינות קרם שמנת 5% בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. סדרת גבינות קרם שמנת 5% משווקת ב-4 טעמים: טעם טבעי, זיתים, שום שמיר וטוסקנה".
מחלבות גד משווקת לקראת חג השבועות מגוון של כ-145 מוצרים לעומת 119 מוצרים שייצרה ושיווקה בחג השבועות אשתקד- גידול של 22%. מחלבות גד'' הגדילה בשנת 2008 את היקף המכירות ב-17% לעומת שנת 2007 והוא מוערך בכ-270 מיליון ש"ח.
יחודה של סדרת גבינות הקרם שמנת של 'מחלבות גד' הוא בעובדה שהן מכילות 5% שומן בלבד, אך הטעם והמרקם שלהן הינם כמו של גבינות שמנת עתירות (30%) שומן.
איל דונסקי, סמנכ"ל השיווק של מחלבות גד, מסר כי המטרה היא להגיע תוך 3 שנים לנתח שוק של 25% משוק גבינות הקרם שמנת. מחזור המכירות של גבינות קרם שמנת בישראל מוערך בכ-84 מיליון ש''ח ונמצא במגמת גידול של כ-5% מדי שנה.
לגבינה הקרם שמנת החדשה של גד יש מרקם קרמי וטעם וריח ייחודיים. היא מתאימה למגוון רחב של שימושים על בסיס מלוח – מריחה על כריכים או בייגל, בשילוב עם קרקרים, מוצרי מאפה, אכילה בצורה הטבעית ושילובה בכל תפריט, כולל בדיאטת הרזייה ולמי שתפריטו מוגבל בשומן.
לסדרת גבינות הקרם שמנת 5% של מחלבות גד, ישנם מספר יתרונות בריאותיים מובהקים:
א. הגבינות אינן מכילות חומרים משמרים.
ב. גבינת קרם השמנת של גד מועשרת בסידן, ומכילה 400 מ''ג סידן ל- 100 גרם גבינה. בממוצע, פי 4 עד 5 מכמות הסידן בגבינות אחרות באותה הקטגוריה . כלומר, אכילת 150 גרם גבינת קרם שמנת של גד ביום, תספק כ- 1/2 מהצריכה היומית המומלצת למבוגר וכ- 2/3 מהצריכה המומלצת לילדים!
ג. הגבינה מועשרת בסיבים תזונתיים פרה ביוטיים, המשפרים את ספיגת הסידן בגוף, ומעניקים יתרונות בעיכול.
ד. הגבינה מכילה מלח ים טבעי הידוע בטעמו הארומטי. מלח הים הטבעי, עשיר במינרלים כמו סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ברזל ועוד, ומכיל פחות נתרן ממלח רגיל.
המחיר המומלץ לצרכן, לגבינת קרם שמנת 5% באריזת 200 גרם, הוא 10.60 ש"ח. כשר בהשגחת הרבנות בת ים. הסדרה תשווק בכל רשתות השיווק הארציות ובחנויות המובחרות.
בנוסף, מסר איל דונסקי כי לקראת חג השבועות תשווק 'מחלבות גד', לראשונה, קו ייחודי של גבינות "ברי" ו"קממבר". גבינות אלה מיוצרות מחלב כבשים, ויש להן מוניטין רבים ברחבי העולם כגבינות משובחות בעלות טעם מיוחד.
גבינות ה"ברי" וה"קממבר" מאופיינות במעטפת עובש חיצוני לבן הניתן לאכילה, ומעניק לגבינה טעם ומרקם ייחודיים. לגבינת ה"ברי" הוסיפו ב"גד" גם פקאן טבעי, אשר משתלב מצויין בגבינה זו. גבינות אלה מתאימות לאכילה הן בצורתן הטבעית והן לשימושים על בסיס מלוח – כריכים, סלטים וכו'. גודל שוק גבינות העובש בישראל הוא 25 מיליון ₪, והוא נמצא במגמת גידול שנתי של כ- 7%.
מחיר מומלץ לצרכן ל"קממבר" באריזת 125 גרם – 16.90 ₪. מחיר מומלץ לצרכן ל"ברי פקאן" באריזת 125 גרם – 18.90 ₪. לגבינות ה"ברי" וה"קממבר" של גד, כשרות בד"צ מהדרין, בהשגחת הרבנות מטה יהודה. הגבינות משווקות בכל רשתות השיווק הארציות ובחנויות המובחרות.
מחלבות גד תשווק לקראת חג שבועות מגוון של כ- 145 מוצרים שונים לעומת כ-119 מוצרים ששיווקה המחלבה בחג השבועות אשתקד - גידול של כ- 22%.
מחלבות גד היא המחלבה הרביעית בגודלה בישראל. היא הוקמה בשנת 1982, מונה כ-200 עובדים ו- 55 משווקים עצמאיים.
מחזור המכירות המוערך לשנת 2008 הינו כ-270 מיליון ₪, כולל יצוא לאירופה ולארה"ב.
למחלבות גד יש גם 6 מחלבות משנה, המייצרות עבורה מוצרי חלב וגבינות מתמחים. מחלבות גד מתמחה בייצור מגוון רחב של גבינות ייחודיות ואיכותיות, המבוססות על ידע איטלקי (מוצרלה, ריקוטה קאשקבל ועוד), גבינות ים תיכוניות (בולגרית, יוגורט, חלומי ועוד) גבינות ישראליות (צפתית, לאבנה, גבינות שמנת, קינוחים ומעדנים) וגבינות צאן (עיזים וכבשים).
במספר תחומים, ''מחלבות גד'' הינה מהמובילות בענף:
בתחום גבינות הריקוטה - נתח השוק של ''גד'' 98% !
בתחום גבינות המוצרלה - נתח השוק של ''גד''- 80%, גידול של 23% לעומת אשתקד.
בתחום הגבינות הצפתיות - נתח השוק של ''גד''- 42%, גידול של 15% לעומת אשתקד.
בתחום גבינות הצאן - נתח השוק של ''גד''- 16%, גידול של 36% לעומת אשתקד.
בתחום הגבינות הבולגריות - נתח השוק של ''גד'' - 27%, גידול של 38% לעומת אשתקד. ועוד...
מחלבות גד הגדילה בשנת 2008 את היקף המכירות של המחלבה ב-17% לעומת שנת 2007 והוא מוערך בכ-270 מיליון ש"ח. ברבעון הראשון של שנת 2009 שמרה 'מחלבות גד' על מעמדה בשוק. הצפי הוא, שבמהלך השנה תגדיל החברה את היקף מכירותיה ותשפר את מעמדה היחסי בשוק.
מחלבות גד תשים דגש בשנים הבאות על הצד הטבעי והבריאותי של מוצרי החברה: יותר סידן, יותר סיבים תזונתיים, הורדת אחוזי השומן ללא פגיעה בטעם ובמרקם, ללא חומרים משמרים, וכניסה לתחומים חדשים.
המרכז הלוגיסטי ממוקם בצריפין, בסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים, ומשתרע על שטח של כ-7 דונם, מתוכם כ-3,000 מ"ר מחסני קירור ועם שטח איחסון מירבי של מוצרים במשקל כולל של 2,500 טון.
עזרא כהן, מנכ"ל מחלבות גד, מציין שהקמת המרכז הלוגיסטי החדש תאפשר למחלבות גד לספק שירותי אחסנה והפצה גם למוצרים בקירור של חברות אחרות, לאור נפח האיחסון הגדול של המרכז הלוגיסטי. ההערכה היא, שכ-25% מהאחסנה וההפצה במרכז הלוגיסטי החדש ייועדו למוצרים של חברות אחרות.
"לקראת חג שבועות נכנסת 'מחלבות גד' לתחום חדש - ייצור ושיווק גבינות קרם שמנת", אומר כהן. "במשך כשנה פיתחה מחלבת גד סדרת גבינות קרם שמנת 5% בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח. סדרת גבינות קרם שמנת 5% משווקת ב-4 טעמים: טעם טבעי, זיתים, שום שמיר וטוסקנה".
מחלבות גד משווקת לקראת חג השבועות מגוון של כ-145 מוצרים לעומת 119 מוצרים שייצרה ושיווקה בחג השבועות אשתקד- גידול של 22%. מחלבות גד'' הגדילה בשנת 2008 את היקף המכירות ב-17% לעומת שנת 2007 והוא מוערך בכ-270 מיליון ש"ח.
יחודה של סדרת גבינות הקרם שמנת של 'מחלבות גד' הוא בעובדה שהן מכילות 5% שומן בלבד, אך הטעם והמרקם שלהן הינם כמו של גבינות שמנת עתירות (30%) שומן.
איל דונסקי, סמנכ"ל השיווק של מחלבות גד, מסר כי המטרה היא להגיע תוך 3 שנים לנתח שוק של 25% משוק גבינות הקרם שמנת. מחזור המכירות של גבינות קרם שמנת בישראל מוערך בכ-84 מיליון ש''ח ונמצא במגמת גידול של כ-5% מדי שנה.
לגבינה הקרם שמנת החדשה של גד יש מרקם קרמי וטעם וריח ייחודיים. היא מתאימה למגוון רחב של שימושים על בסיס מלוח – מריחה על כריכים או בייגל, בשילוב עם קרקרים, מוצרי מאפה, אכילה בצורה הטבעית ושילובה בכל תפריט, כולל בדיאטת הרזייה ולמי שתפריטו מוגבל בשומן.
לסדרת גבינות הקרם שמנת 5% של מחלבות גד, ישנם מספר יתרונות בריאותיים מובהקים:
א. הגבינות אינן מכילות חומרים משמרים.
ב. גבינת קרם השמנת של גד מועשרת בסידן, ומכילה 400 מ''ג סידן ל- 100 גרם גבינה. בממוצע, פי 4 עד 5 מכמות הסידן בגבינות אחרות באותה הקטגוריה . כלומר, אכילת 150 גרם גבינת קרם שמנת של גד ביום, תספק כ- 1/2 מהצריכה היומית המומלצת למבוגר וכ- 2/3 מהצריכה המומלצת לילדים!
ג. הגבינה מועשרת בסיבים תזונתיים פרה ביוטיים, המשפרים את ספיגת הסידן בגוף, ומעניקים יתרונות בעיכול.
ד. הגבינה מכילה מלח ים טבעי הידוע בטעמו הארומטי. מלח הים הטבעי, עשיר במינרלים כמו סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ברזל ועוד, ומכיל פחות נתרן ממלח רגיל.
המחיר המומלץ לצרכן, לגבינת קרם שמנת 5% באריזת 200 גרם, הוא 10.60 ש"ח. כשר בהשגחת הרבנות בת ים. הסדרה תשווק בכל רשתות השיווק הארציות ובחנויות המובחרות.
בנוסף, מסר איל דונסקי כי לקראת חג השבועות תשווק 'מחלבות גד', לראשונה, קו ייחודי של גבינות "ברי" ו"קממבר". גבינות אלה מיוצרות מחלב כבשים, ויש להן מוניטין רבים ברחבי העולם כגבינות משובחות בעלות טעם מיוחד.
גבינות ה"ברי" וה"קממבר" מאופיינות במעטפת עובש חיצוני לבן הניתן לאכילה, ומעניק לגבינה טעם ומרקם ייחודיים. לגבינת ה"ברי" הוסיפו ב"גד" גם פקאן טבעי, אשר משתלב מצויין בגבינה זו. גבינות אלה מתאימות לאכילה הן בצורתן הטבעית והן לשימושים על בסיס מלוח – כריכים, סלטים וכו'. גודל שוק גבינות העובש בישראל הוא 25 מיליון ₪, והוא נמצא במגמת גידול שנתי של כ- 7%.
מחיר מומלץ לצרכן ל"קממבר" באריזת 125 גרם – 16.90 ₪. מחיר מומלץ לצרכן ל"ברי פקאן" באריזת 125 גרם – 18.90 ₪. לגבינות ה"ברי" וה"קממבר" של גד, כשרות בד"צ מהדרין, בהשגחת הרבנות מטה יהודה. הגבינות משווקות בכל רשתות השיווק הארציות ובחנויות המובחרות.
מחלבות גד תשווק לקראת חג שבועות מגוון של כ- 145 מוצרים שונים לעומת כ-119 מוצרים ששיווקה המחלבה בחג השבועות אשתקד - גידול של כ- 22%.
מחלבות גד היא המחלבה הרביעית בגודלה בישראל. היא הוקמה בשנת 1982, מונה כ-200 עובדים ו- 55 משווקים עצמאיים.
מחזור המכירות המוערך לשנת 2008 הינו כ-270 מיליון ₪, כולל יצוא לאירופה ולארה"ב.
למחלבות גד יש גם 6 מחלבות משנה, המייצרות עבורה מוצרי חלב וגבינות מתמחים. מחלבות גד מתמחה בייצור מגוון רחב של גבינות ייחודיות ואיכותיות, המבוססות על ידע איטלקי (מוצרלה, ריקוטה קאשקבל ועוד), גבינות ים תיכוניות (בולגרית, יוגורט, חלומי ועוד) גבינות ישראליות (צפתית, לאבנה, גבינות שמנת, קינוחים ומעדנים) וגבינות צאן (עיזים וכבשים).
במספר תחומים, ''מחלבות גד'' הינה מהמובילות בענף:
בתחום גבינות הריקוטה - נתח השוק של ''גד'' 98% !
בתחום גבינות המוצרלה - נתח השוק של ''גד''- 80%, גידול של 23% לעומת אשתקד.
בתחום הגבינות הצפתיות - נתח השוק של ''גד''- 42%, גידול של 15% לעומת אשתקד.
בתחום גבינות הצאן - נתח השוק של ''גד''- 16%, גידול של 36% לעומת אשתקד.
בתחום הגבינות הבולגריות - נתח השוק של ''גד'' - 27%, גידול של 38% לעומת אשתקד. ועוד...
מחלבות גד הגדילה בשנת 2008 את היקף המכירות של המחלבה ב-17% לעומת שנת 2007 והוא מוערך בכ-270 מיליון ש"ח. ברבעון הראשון של שנת 2009 שמרה 'מחלבות גד' על מעמדה בשוק. הצפי הוא, שבמהלך השנה תגדיל החברה את היקף מכירותיה ותשפר את מעמדה היחסי בשוק.
מחלבות גד תשים דגש בשנים הבאות על הצד הטבעי והבריאותי של מוצרי החברה: יותר סידן, יותר סיבים תזונתיים, הורדת אחוזי השומן ללא פגיעה בטעם ובמרקם, ללא חומרים משמרים, וכניסה לתחומים חדשים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות