י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

רפורמים בהכשר הבד"ץ • פרסום ראשון

בליל חג השבועות יערוך ארגון רפורמי כינוס כפירה ב'בית דניאל' בתל-אביב. אחד מנותני החסות לערב הכפירה: יקבי פטרברג - אפרת, המתהדר בהכשר בד"ץ 'העדה החרדית' • שערוריה

מנכ''ל יקבי אפרת
מנכ''ל יקבי אפרת

ליל חג השבועות. רבבות גודשים את בתי הכנסיות ובתי המדרשות. זה עסוק בפלפול תלמודי, וחברו אומר בדבקות את תיקון ליל שבועות. כך בוחרים שלומי בני ישראל להעביר את ליל מתן תורה. כנתינתה.

לצערינו, ישנם לא מעט מאחינו התועים, המעבירים את הלילה המקודש בבטלה ובחוסר מעש. חמור מכך, התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בוחרות דווקא בלילה המקודש לפרשן את היהדות מחדש. 'להאיר' פינות חדשות ביהדות. לעקור נטיעה של אלפי שנות מסורת.

בלילות המדוברים מתכנסים אנשי רוח והגות, ומציעים 'פרשנות' משלהם לתורת ישראל. אחד הארגונים הבולטים בארגון ערבים מסוג זה הוא 'מרכז דניאל ליהדות מתקדמת'. המרכז, מכנס בליל שבועות מרצים רבים, לדיון שכותרתו 'על היופי ועל זהות'. הדיון יעסוק ביהדות מזויות של תרבויות אחרות.

המודעה עם חסות היקבצילום: המודעה עם חסות היקב
המודעה עם חסות היקב


רשימת המרצים מוכיחה כאלף עדים על סוג הדיון שיתקיים בערב המדובר, אך לא על כך באנו להתריע.

אחד מנותני החסויות לערב המדובר הוא יקב טפרברג.

מי שלא יודע, יקבי טפרברג, הם בעצם יקבי אפרת. היקב, שהוקם לפני למעלה מ-130 שנה על ידי יהודי חרדי בשם אברהם טפרברג, משווק לציבור כיקבי אפרת. את יינות הבוטיק משווק היקב תחת השם: ינות טפרברג.

תאמינו או לא, אחד מנותני החסויות לערב הרפורמי ב'בית דניאל' הוא יקב טפרברג - אפרת. היקב כידוע, מתהדר בהכשר הבד"ץ 'העדה החרדית'.

וכך, בערב רפורמי שנועד לקעקע את יסודות הדת, יזכו המשתתפים לשתות יין בהכשר הבד"ץ העדה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}