י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מהפיכת המסחר של 'כלל פורקס' כבר כאן (כתבה פרסומית)

מהפיכת המסחר האוטומטי מבשרת שינוי מהותי במאפייני הסוחרים. לכולנו יש היום גישה נוחה, פשוטה ואפילו בחינם, למסחר אוטומטי שייעשה עבורנו ויניב עבורנו רווחים • כתבה פרסומית

מהפיכת המסחר של 'כלל פורקס' כבר כאן (כתבה פרסומית)


"כל מה שרצית לעשות, חלמת להרוויח, והחלטת לוותר" - כך נוהגים לאמר, ובצדק, כותבים רבים העוסקים בנושא רווחי האינסטנט השונים. התדמית הגורפת של הרווח המהיר נתפסה תמיד כחלום ושברו, ויצרה בעל כורחה הרתעה מגמתית לסוחר הפוטנציאלי. בנוסף לכך, כל מי שהתעניין במסחר מהיר ורווחי, מצא עצמו לא פעם אחוז ספקות סביב היעדר הזמן הנדרש וכמובן, היעדר הידע המקיף שרצוי להצטייד בו לפני כל השקעה.

הבעיה הזאת חזרה על עצמה עבור ספקי המערכות השונים בכל האפיקים, החל ממניות וכלה במטבעות. עם זאת, מעטים השכילו לעשות עם כך צעד משמעותי, שירתום באמת את הלקוחות
המתעניינים ויקנה להם כלים ממשיים למסחר נוח, פשוט ורווחי.

המובילים באג'נדה החיובית והחיונית הזאת הם 'כלל פורקס', שבימים אלו משיקים את מערכת המסחר האוטומטי, שסוחרת עבור לקוחות המט"ח שלה. העיקרון פשוט ומבוסס על ניצול אסטרטגיות מסחר שנוסחו על ידי מומחים מכל העולם: כל המעוניין, יכול להירשם (לחשבון אימון או אמיתי) למערכת המכונה ATS, ובאמצעות בחירת אסטרטגיה (מבין המאות המוצעות) המערכת סוחרת עבורו באופן אוטומטי.

הגדולה האמיתית של המערכת ניכרת בעובדה שהיא מציגה שקיפות מלאה ומאפשרת למשקיעים בה קבלת מידע בכל זמן נתון אודות ביצועי העבר וההווה של כל אסטרטגייה, רווחיותה ועוד.

כעת, לכל מי שסופק כפיו אל מול המסחר במט"ח, עומד פתרון בטוח ואמין, הנהוג ברוב מדינות העולם ומניב תוצאות משביעות רצון עבור לא מעט סוחרים. ייתכן ולא כולנו נולדנו סוחרים גדולים, עם זמן פנוי וידע למכביר, אך לכולנו יש היום גישה נוחה, פשוטה ואפילו בחינם למסחר אוטומטי שייעשה עבורנו ויניב עבורנו רווחים!

מחקרים שנעשו במדינות בהן המערכת פעילה, לימדו על שינוי דרמטי באופי הסוחרים. לא עוד סוחרים לרגע וכאלו ששמים את כל יהבם על אינטואציית השעה. לא עוד סוחרי שעשוע שמתנסים ונסים על נפשם אלא סוחרים נבונים, מתונים וחכמים, הפועלים על סמך ניצול אופטימלי של ידע וניסיון של מומחי המט"ח המובילים בעולם.

זה נשמע אולי אוטופי, אבל בהחלט שווה ניסיון!

קישורים:
רוצים גם אתם להתנסות במסחר האוטומטי ולהרוויח בגדול? לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}