י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

ארומה מעורבת

רדיו 'קול ברמה' חושף כשל כשרותי חמור: במסעדות 'ארומה' מוגשים זה לצד זה בשר וחלב, והכל בהכשר הרבנות. עובד בארומה סיפר על שטיפת הכלים הבשרים והחלבים באותו מדיח

ארומה מעורבת

רובינו התוודענו באחרונה לפרסומת המפתה של רשת ארומה. מבט מהדופן הפנימית של הכוס, בתוספת אגלי זיעה קרים, לא הותיר לנו מקום לספק - כזו אנו רוצים.

אלא שביום חמישי נרעשו אנשי הרבנות הראשית בבת ים לגלות, כי לצד כוסות האייס קפה החלביות מוגשות גם מנות בשריות ותיכף הסירו את הכשרות.

בראיון ברדיו 'קול ברמה' סיפר הרב משה גבאי, ממחלקת הכשרות בבת ים :

"הכל התחיל לפני כמה שבועות. רשת ארומה ביקשה מאנשי הרבנות בבת ים לקבל כשרות על שילוב של מוצרי בשר. נציגים של הרבנות בדקו את המטבח ולאחר שראו כי המטבח קטן מידי ואין ביכולתם לתת הכשר - ענו בשלילה".

הוא ממשיך ומסביר: "במטבח ארומה הקטן ממילא, רצו לשים בסמיכות מוצרי בשר וחלב. מה שכמובן יגרום ללא ספק למכשולות חמורות. מלבד זה, הסועדים במסעדה יכולים להזמין כריך בשרי לצד כוס קפה מוקצף, ולאכול בשר וחלב ממש. מדובר במסעדות שאין בהם השגחה צמודה, וכל אחד יכול לעשות כאוות נפשו".

רשת ארומה מסרה בתגובה, כי החליטה על אף איסור הרבנות להכניס גם מוצרי בשר, ואנשי הרבנות מיהרו להסיר את הכשרות.

בהמשך השידור רואיין איציק, עובד לשעבר ברשת ארומה, שעזב את עבודתו, לדבריו, על רקע אי ההפרדה בין בשר וחלב - דבר אשר זיעזע אותו. עוד הוסיף כי אף במדיח הכלים מוכנסים לשטיפה כלים של בשר וחלב בערבוביה, זאת למרות החום העז ששורר במדיח.

איציק סיפר, כי בסניף בו עבד אנשים יכלו להזמין בשר וחלב ביחד, וזאת ללא שום השגחה. כשעל הדלת מתנוססת תעודת הרבנות. "לא יכולתי לסבול את זה", הוא אומר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}