ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

תושב מדינת ערב? אין כניסה לפייסבוק של משי זהב

דף הפייסבוק של יו"ר זק"א הוצף לאחרונה בקללות ודברי נאצה, חלקם נכתבו על-ידי פלסטינית • הפיתרון: חסימת הדף לתגובות וחסימה הרמטית לתושבי מדינות ערב

תושב מדינת ערב? אין כניסה לפייסבוק של משי זהב
פלאש 90



דף הפייסבוק הציבורי של יו"ר ארגון זק"א נחסם היום (ה') למדינות ערב ולפוסטים של גולשים.

"לאחר הצפות חוזרות ונשנות על הקיר שלי מצד ערבים, סתימת העמוד בכתובות נאצה וקריאה לטרור, נאלצתי לחסום את העמוד לכתיבה על ידי אוהדים", נכתב היום בשמו של משי זהב בעמוד הציבורי. "באם תרצו לפנות אלי, תמיד ניתן להשתמש בכפתור הודעה בצד ימין של העמוד".

הדף של משי זהב הפך בשנה האחרונה לפופולארי: 14,706 בני אדם עוקבים בדריכות אחר פעילותו ונעזרים דרך החשבון שמנוהל על ידי מספר אנשי מדיה הקשורים לארגון בראשו הוא עומד.

משיחה שערך 'בחדרי חרדים' עם משי זהב הוא סיפר כי בתקופה האחרונה הדף הוצף בתמונות נאצה, בין היתר דגלי ישראל שרופים, הרוגים בפיגועים ותמונות שונות.

"היו כאלו גם שהגיבו קללות בשפה העברית לאחר שתרגמו דרך מילון אינטרנטי, כך שיכולת להבחין כי מדובר בגולשים ממדינות ערב", הוא סיפר.

לפני מספר שבועות הודיע משי בדף כי הוא מתכוון לחסום אותו מאותה, סיבה אך בפועל עשה זאת בימים האחרונים בעקבות כך שמנהל הדף שהה בחו"ל ובעקבות ששמר יומיים חג הצטברו בדף כתובת נאצה רבות שלא היה יכול למחוק והן היו חשופות לקהל הגולשים בישראל.

הדף עצמו יישאר חשוף, אך הגולשים לא יוכלו לפרסם תמונות או פוסטים משלהם. גולשים ממדינות ערב כלל לא יוכלו למצוא את הדף ברשת החברתית, אך האופציה שנותרה עבור כלל הגולשים היא להגיב על סטאטוסים של משי זהב והאפשרות לשלוח לו הודעות באישי.



הפייסבוק של משי זהב, היום:


זק''א יהודה משי זהב פייסבוק מנהל דף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}