י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'כרמית' ממתגת מחדש את מוצרי הילדים

תחת הכשרות של בד"צ העדה החרדית יוצאת חברת הממתקים במיתוג חדש שייקרא: 'ממתקי הקסם של לני' על בסיס דמותו של לני סאקסטין המנכ"ל והבעלים של חברת 'כרמית'

'כרמית' ממתגת מחדש את מוצרי הילדים

בימים אלו יוצאת חברת הממתקים 'כרמית' במהלך מיתוג חדשני במגזר החרדי, וממתגת את סדרת מוצרי הילדים של החברה, שתיקרא 'ממתקי הקסם של לני'. מהלך מיתוג זה יוצא עם קבלת הכשרות של בד"צ העדה החרדית על מגוון רחב ממוצרי החברה.

הדמות שתופיע על גבי מארזי המוצרים נבנתה על בסיס דמותו של לני סאקסטין, שהינו מנכ"ל ובעלים של חברת 'כרמית', לאחר מחקר מקיף שנערך בקרב ילדים, שהינם קהל יעד מרכזי של מוצרי החברה.

סטיב גרין, משנה למנכ"ל החברה, מסביר: "האסטרטגיה השיווקית החדשה הינה חלק ממהלך רה-ארגון מקיף המתבצע בכרמית בשנה האחרונה במטרה למנף את 'כרמית' לחברת מממתקים מובילה בשוק הילדים. במסגרת תהליך זה תרחיב 'כרמית' את פעילותה ותשיק מוצרים נוספים בקטגוריית הילדים כאשר על כל אריזות המוצרים תופיע דמותו של 'לני'".

'כרמית' הינה חברה הפועלת בשוק הממתקים מזה 36 שנים ומתמחה בייצור סוכריות, טופי, חטיפי קרח, עוגיות, חטיפי שוקולד, מטבעות שוקולד, מרשמלו, לקקנים ועוד.

מגוון רחב ממוצרי 'כרמית' עומד תחת הכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית וניתן להשיגם באריזות אישיות לצד מארזים משפחתיים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}