י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'קרלסברג' חילקה ח"י רוטל בירה לעולים למירון

לראשונה בהילולת הרשב"י במירון: עשרות אלפי איש הוטעמו ממשקאות בירה קרלסברג. הדיילים הסתובבו ברחבות הריקודים ומזגו בירה צוננת לרוקדים מסביב למדורות • תמונות

'קרלסברג' חילקה ח"י רוטל בירה לעולים למירון

חברת קרלסברג ממשיכה במבצעי הקד"מ שלה סביב החגים והמועדים. בהמשך לפעילות שקיימה החברה בסוכות, בחנוכה ובפורים החליטה החברה לחבור לאירוע ההילולא בל"ג בעומר, ולהעמיד לרשות העולים לרגל למירון עשרות אלפי פחיות בירה לבנה.

בהשקעה יחודית וראשונית מסוגה, הובאה למקום משאית קירור ענקית ובתוכה מאות תיבות בירה. כמו כן לצד המשאית, הוקם מבעוד מועד מאהל ענק לחלוקת ח"י רוטל בירה, לטובת העולים לרגל בהילולת הרשב"י במירון.

המתחם הוצב בכניסה להר על דרך המהדרין, ועשרות אלפי איש הוטעמו בכוס בירה קרה. הפעילות התקיימה בשיתוף פעולה ובתיאום מלא ואבטחה של משטרת ישראל ובסיוע של ועד ישוב מירון, המרכז הארצי למקומות הקדושים וארגון הכנסת אורחים של הרב שניצר.

כמו כן, ברגעי השיא של הריקודים והשירה ברחבות הריקודים סביב הציון, מזגו דיילי קרלסברג בירה קרה וטעימה לאלפי העולים.

הפעילות נעשתה תחת הכותרת "בירה, לחיים ולבריאות", ולעולים לרגל חולקה ערכה שכללה דיסק יוקרתי של שירי ל"ג בעומר ואוסף שירי נשמה מתנת החברה, וחוברת הסברה מקיפה הסוקרת את התועלות שיש בצריכה מתונה של בירה. כך למשל, נאמר בחוברת כי "מחקרים שנערכו במכוני מחקר ידועים באירופה ובארה"ב מעידים כי שתייה מתונה של בירה יש עמה תועלות בריאותיות מוכחות להקטנת הסיכויים ללקות במחלות לב וכלי דם, וסכרת".

יצויין, כי פעילות זו מסכמת את הפעילות שקיימה החברה במהלך ימי ספירת העומר. מיד לאחר צאת הפסח חילקה חברת קרלסברג בשיתוף בד"ץ בית יוסף לוח מגנט יוקרתי של ספירת העומר. הלוח חולק באלפי יחידות בבתי הכנסת ובבתי המדרש ברחבי הארץ. בביקור מיוחד שקיים מנכ"ל מבשלות בירה ישראל, משה קטן לפני מספר שבועות בביתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, בירך מרן את מנכ"ל החברה בהצלחה בפעילות החשובה שמקיימת החברה לטובת הקהילה.

מנכ"ל החברה, משה קטן מסר כי "אנו רואים חשיבות בהשתתפות באירועים מסוג זה: מעבר לחיבור שלנו למנהג המקובל של חלוקת ח"י רוטל משקה, באירוע של עליה לרגל של המונים שבאים לשמוח ולרקוד החברה רואה חשיבות רבה בנתינה ובחיבור לקהילה, ולכן החליטה לפעול לראשונה במתחם מירון השנה". המבצע תוכנן והופק ע"י מבשלות בירה ישראל באמצעות פרסום נטו - הורוויץ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}