דו"ח: 'סלקום' - איכות השירות הטובה ביותר
כך נקבע בדו"ח אמון הציבור לשנת 2008. מספר התלונות כנגד 'פלאפון' הוא הגבוה ביותר. מנכ"ל סלקום: "זו ברכה לצרכנים, אך גם אתגר ומחויבות לכולנו להמשיך ולהוביל"
- כתב בחדרי חרדים
- כ"ו אייר התשס"ט
- 1 תגובות
השבוע פורסם דו"ח אמון הציבור לענף הסלולר לשנת 2008. הדו"ח מציג את התנהלותן הצרכנית של 3 חברות הסלולר הגדולות וקובע, כי התנהלותה הצרכנית של סלקום הינה הטובה ביותר מבין שלוש החברות.
דו"ח דירוג ענף הסלולר של ארגון אמון הציבור מתבסס על ניתוח תלונות צרכניות שהתקבלו כנגד חברות הסלולר, באמון הציבור שבראשותה של גלית אבישי.
כל פנייה שהתקבלה נותחה ושוקללה על-ידי ארגון אמון הציבור, כשבכל תלונה אותרו הבעיות המרכזיות המאפיינות אותה, והיא נבחנה לפי מספר פרמטרים, ביניהם: מוצדקות הבעיה, איכות הטיפול בה וזמן המענה על-ידי החברה. לבסוף, שוקללו הנתונים גם ביחס לנתח השוק של כל חברה. לאחר שקלול הנתונים - וכפי שפורסם השבוע ב'דה מרקר', מסקנות הדו"ח מראות כי סלקום הנה החברה בעלת איכות השירות הטובה ביותר מבין חברות הסלולר.
לפי הדו"ח, מספר התלונות שהגיעו כנגד פלאפון הוא הגבוה ביותר, אך החברה הצליחה לשפר את איכות הטיפול בהן. הטיפול של פרטנר בתלונות מול הארגון הוא הבעייתי ביותר. מספר התלונות הנמוך של חסרת סלקום הינו מרשים במיוחד לאור העובדה שלסלקום נתח השוק הגדול בענף.
לדברי גלית אבישי, מנכ"ל ארגון 'אמון הציבור', כפי שפורסמו בתקשורת, סלקום לקחה את ממצאי הדו"ח הקודם ברצינות ונערכו כמה מפגשים בנושא, בהם השתתף המנכ"ל עמוס שפירא, שהגדיר את השירות כיעד מרכזי. "בשונה מסקרי דעת קהל שבאמצעותם מדרגים לא פעם איכות שירות, הדו"ח אינו מציג את מצב הרוח של הצרכנים בנקודת זמן מסוימת. הדו"ח הוא ניתוח מתמשך של תלונות הצרכנים המשקפות את ההתנסות שלהם מול החברה".
במכתב ששלח עמוס שפירא, מנכ"ל החברה, לעובדים ועליו חתומים חברי הנהלת החברה, הוא מציין כי לפני למעלה משלוש שנים החליטו בסלקום להתמקד בנושא השירות והשקיפות ללקוח, כמרכיב וערך ראשון במעלה בדרכה להובלת השוק בכל הפרמטרים הכלכליים.
עמוס שפירא הוסיף במכתבו: "בסלקום מאמינים שמתן מידע מלא ואמין ללקוח היא הדרך היחידה לעשות עסקים, היא גם הדרך הכדאית ביותר
"אין ספק כי יש לנו עוד במה להשתפר וכי הצבעת האמון בנו תדחוף את המתחרים למאמץ מוגבר לקראת השנה הבאה. זו ברכה לצרכנים, אך גם אתגר ומחויבות לכולנו להמשיך ולהוביל גם באיכות הצרכנית של פועלנו".
דו"ח דירוג ענף הסלולר של ארגון אמון הציבור מתבסס על ניתוח תלונות צרכניות שהתקבלו כנגד חברות הסלולר, באמון הציבור שבראשותה של גלית אבישי.
כל פנייה שהתקבלה נותחה ושוקללה על-ידי ארגון אמון הציבור, כשבכל תלונה אותרו הבעיות המרכזיות המאפיינות אותה, והיא נבחנה לפי מספר פרמטרים, ביניהם: מוצדקות הבעיה, איכות הטיפול בה וזמן המענה על-ידי החברה. לבסוף, שוקללו הנתונים גם ביחס לנתח השוק של כל חברה. לאחר שקלול הנתונים - וכפי שפורסם השבוע ב'דה מרקר', מסקנות הדו"ח מראות כי סלקום הנה החברה בעלת איכות השירות הטובה ביותר מבין חברות הסלולר.
לפי הדו"ח, מספר התלונות שהגיעו כנגד פלאפון הוא הגבוה ביותר, אך החברה הצליחה לשפר את איכות הטיפול בהן. הטיפול של פרטנר בתלונות מול הארגון הוא הבעייתי ביותר. מספר התלונות הנמוך של חסרת סלקום הינו מרשים במיוחד לאור העובדה שלסלקום נתח השוק הגדול בענף.
לדברי גלית אבישי, מנכ"ל ארגון 'אמון הציבור', כפי שפורסמו בתקשורת, סלקום לקחה את ממצאי הדו"ח הקודם ברצינות ונערכו כמה מפגשים בנושא, בהם השתתף המנכ"ל עמוס שפירא, שהגדיר את השירות כיעד מרכזי. "בשונה מסקרי דעת קהל שבאמצעותם מדרגים לא פעם איכות שירות, הדו"ח אינו מציג את מצב הרוח של הצרכנים בנקודת זמן מסוימת. הדו"ח הוא ניתוח מתמשך של תלונות הצרכנים המשקפות את ההתנסות שלהם מול החברה".
במכתב ששלח עמוס שפירא, מנכ"ל החברה, לעובדים ועליו חתומים חברי הנהלת החברה, הוא מציין כי לפני למעלה משלוש שנים החליטו בסלקום להתמקד בנושא השירות והשקיפות ללקוח, כמרכיב וערך ראשון במעלה בדרכה להובלת השוק בכל הפרמטרים הכלכליים.
עמוס שפירא הוסיף במכתבו: "בסלקום מאמינים שמתן מידע מלא ואמין ללקוח היא הדרך היחידה לעשות עסקים, היא גם הדרך הכדאית ביותר
"אין ספק כי יש לנו עוד במה להשתפר וכי הצבעת האמון בנו תדחוף את המתחרים למאמץ מוגבר לקראת השנה הבאה. זו ברכה לצרכנים, אך גם אתגר ומחויבות לכולנו להמשיך ולהוביל גם באיכות הצרכנית של פועלנו".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות