י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בני דודים לצרה

בתאונת דרכים על יד צומת כפר סבא ניספו מספר ילדים תושבי כפר קאסם. קבוצת רבנים מהעיר אלעד נסעה בשליחות שר הפנים אלי ישי לנחם את האבלים. הרבנים התקבלו בכבוד ובהערכה רבה

המנחמים והמנוחמים. הערכה גדולה לש''ס
המנחמים והמנוחמים. הערכה גדולה לש''ס

בעקבות התאונה המחרידה שארעה בסוף השבוע בצומת כפר סבא בה ניספו ילדים מהעיר כפר קאסם הגיעה משלחת רבנים ונציגים מטעם שס לביקור תנחומים למשפחות האבלות והעבירו מכתב תנחומים בשם שר הפנים וסגן רוה"מ אלי ישי.

במשלחת השתתפו הגר"מ בנימין רב שכונה בעיר הסמוכה אלעד, יו"ר וועד רבני אלעד הרב שם טוב מנחם, וסגן ראש עיריית אלעד מטעם ש"ס הרב אליהו פדידה.

מצוידים במכתב תנחומים מיו"ר ש"ס השר ישי הגיעו אנשי המשלחת לבית משפחות הורי הילדים. "כשר הפנים וכמי שמרגיש קרוב לעיר ולתושביה אני מבקש להביע תנחומיי לכל המשפחות האבלות ולהביע השתתפותי באמצעות איגרת זו הנמסרת לך –בכאבם", ציין השר ישי במכתבו והוסיף כי אנו המאמינים יודעים שיש מי שמנהיג את העולם ולפיכך יש לנו את הכלים להתמודד עם השכול.

הביקור החל בבנין העירייה בלשכת ראש עיריית כפר קאסם נאדר סרסור, כאשר חברי המשלחת הגישו לראש העיר את מכתב התנחומים מהשר ישי הביע ראש העיר את התפעלותו מהיחס האישי, ההשתתפות בכאב, הביקור החם, ומהמכתב המרגש והדגיש כי "המשלחת היחידה שהגיעה לביקור תנחומים והזדהות הגיעה רק מטעם ש"ס". בהמשך ביקרו הנציגים חברי באוהל האבלים ומסרו את תנחומיהם למשפחות האבלות בשמם ובשם ראשי תנועת ש"ס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}