י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

התפצלות ברמה • פרסום ראשון

בעקבות חילוקי דעות מהותיים בין השותפים המנהלים את רדיו 'קול ברמה', הוחלט להפריד כוחות. ככל הנראה מו"ל 'קו עיתונות', אריאל קוניק, יקנה את חלקם של שאר השותפים, ויישאר מנהל יחיד

המשקיעים בקביעת המזוזות. צילום: יוסי שחר
המשקיעים בקביעת המזוזות. צילום: יוסי שחר

רדיו 'קול ברמה' עלה לאוויר לפני מספר חודשים, וכבר זעזועים בצמרת. הרדיו, שהוקם על-ידי קבוצת משקיעים עליהם נמנים אוריאל קוניק, הבעלים של רשת 'קו עיתונות דתית', איש העסקים הצרפתי צבי עמר, וגבי אדרעי, איש עסקים מצפון הארץ.

להערכת גורמים בשוק התקשורת, שוויו של הרדיו הספרדי, עומד כיום על כארבעה מליון דולר. הרדיו, שהטייטל הרשמי שלו הוא 'רדיו תורני ספרדי', ביצע חדירה מרשימה לקהל היעד, ועושה רושם שעלה על דרך המלך.

אך עם ההצלחה הגיעו המריבות. בין המשקיעים התעורר ויכוח על צורת ניהול הרדיו. חלקם טענו שצריך להפוך אותו לרדיו שיתאים גם לציבור האשכנזי, הן מבחינת תכנית והן מבחינה מוזיקלית. גם ניהול הרדיו כרדיו חרדי מידי, בו נשים לא עולות לשידור, לא מצא חן בעיני חלק מהמשקיעים. לעומת זאת, החלק השני של המשקיעים טען שיש לשמר את היחודיות של הרדיו. להשאיר אותו בגוון ספרדי למהדרין, ולהשאירו כשר למהדרין, ללא נשים כלל.

בשלב הזה החליטו המשקיעים להיפרד זה מזה. במהלך ישיבות שנערכו בימים האחרונים, הציעו המשקיעים שהצדדים הניצים יגיעו לפשרה ואחד יקנה את חלקו של השני.

ככל הנראה, יקנה אוריאל קוניק את חלקם של שני השותפים. מכיוון שאין בידו את כל הסכום הדרוש, יישאר שותף אחד במערכת, עד שישלים קוניק את הליך הרכישה.

גורם המקורב להנהלה אומר ל'בחדרי חרדים': "כמו בכל מקום יש חילוקי דעות בין השותפים. ישנם שותפים שיותר מרוצים מהניהול מכיוון שהם לוקחים בו חלק פעיל, ואידך זיל גמור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}