י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נמצאה גופתה של דנה בנט ז"ל

המשטרה התירה לפרסום: נמצאו שרידי גופתה של בנט, שנעלמה לפני כשש שנים בטבריה. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותה. לפני כשלוש שנים הודיע ארגון ערבי שהוא אחראי על החטיפה, אך לא הוכיח זאת

דנה בנט. צילום: הארץ
דנה בנט. צילום: הארץ

גופתה של הנעדרת דנה בנט נמצאה – כך הותר היום (שני) לפרסום. מהמשטרה נמסר כי בחיפושים שערכו שוטרי משטרת העמקים נמצאו שרידי גופה, אשר על פי ממצאי המכון לרפואה משפטית שייכים לבנט. אמש הגיעו שוטרים לבית משפחתה בטבריה ומסרו לאמה, ויקי, את הבשורה על הימצאה. המשטרה ממשיכה לחקור את היעדרותה, אך על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

דנה בנט, נעלמה ב-1 באוגוסט 2003 כשהיתה בת 18. בפעם האחרונה נראתה כשירדה לפנות בוקר ממונית שירות ליד בית דודה בטבריה, לאחר ששבה מעבודתה במסעדה. לפי עדות החברה, היא ירדה מהמונית בתחנת אוטובוס הסמוכה לאצטדיון הכדורגל בעיר, והחלה ללכת לכיוון בית משפחתה. מאז לא ראה אותה איש. בסביבות השעה 2:00 באותו לילה, נקלט אות מהטלפון הנייד שלה בסמוך למושבה מגדל.

פרסומתהמשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחר בנט ובחיפושים השתתפו אלפי שוטרים ומתנדבים. למעלה מחודש לאחר מועד היעלמותה של בנט ולאחר שהגיעו למסקנה כי החקירה הגיעה למבוי סתום, החליטו הוריה, ויקי ובנימין, להציע פרס כספי של 50 אלף דולר לכל היודע על מקום הימצאה.

בינואר 2005 נשלחה הודעה עליה היה חתום ארגון טרור בשם "חופשיי הגליל", בה נטען כי חברי הארגון מחזיקים בבנט. הארגון תבע אז מממשלת ישראל לשחרר 1,000 אסירים פלסטינים בתמורה למסירת מידע על גורלה של בנט, אולם הארגון לא פרסם כל מידע המוכיח את אחריותו לחטיפה.
ב-2008 חודשו המאמצים לחיפוש אחר גופתה של בנט, חיפושים שהגיעו כעת לסיומם עם מציאת שרידי גופתה.

קישורים:
מקור: וואלה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}