י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'מנעמים' תרמה עשרות אלפי וופלים לעולים במירון

החברה הקימה דוכן מיוחד בשער הכניסה ליישוב כהתרעננות לאחר הנסיעה הארוכה. מנכ"ל החברה: "שמחים לקחת חלק באחד האירועים הגדולים והחשובים ביותר של העולם היהודי"

'מנעמים' תרמה עשרות אלפי וופלים לעולים במירון

חברת 'מנעמים' לוותה את אלפי העולים לציונו הק' של רשב"י במירון ותרמה עבורם עשרות אלפי וופלים. החברה הקימה דוכן מיוחד בשער הכניסה ליישוב מירון כהתרעננות לאחר הנסיעה הארוכה, ושם חולקו עשרות אלפי הוופלים מהמגוון הגדול של חברת 'מנעמים'.

יצוין, כי אלפים רבים מהעולים למירון עצרו בדוכן המיוחד של מנעמים, ברכו על הוופלים הטעימים ואף הודו לנציג החברה במקום על התרומה המיוחדת שהמתיקה את הנסיעה הארוכה למירון.
מנכ"ל "מנעמים" גב' ליאורה בירנהק-מרכוס אומרת, כי חברת 'מנעמים' שמחה לקחת חלק באחד האירועים הגדולים והחשובים ביותר של העולם היהודי, ולתת את ההזדמנות לכל אחד שעולה לציון הקדוש לטעום וליהנות ממבחר הוופלים של מנעמים".

חברת מנעמים מייצרת כבר 59 שנה, וופלים מיוחדים במגוון טעמים וסוגים, ותורמת רבות למען הקהילה במשך כל השנה. מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים ואינם מכילים צבעי מאכל, ובהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}