י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'סלקום משפחה' במבצע: שנה ראשונה מתנה לכל המשפחה

בנוסף - למדברים מעל 50 ש"ח בחודש, המכשיר ב-0 ש"ח לאחר החזרים. במבצע משתתפים מכשירים מהמתקדמים ביותר בשוק: מוטורולה K1 וסמסונג B510

'סלקום משפחה' במבצע: שנה ראשונה מתנה לכל המשפחה

מבצע חסר תקדים בסלקום: משדרגים או רוכשים טלפון כשר חדש ונהנים ממתנה בעלת ערך - פטור מכל תשלומי השנה הראשונה על המכשירים החדשים / המשודרגים! לכם נותר לשלם רק חלק מעלות המכשיר.

משמעות המבצע היא, כי אתם פטורים מ-12 התשלומים הראשונים על המכשיר (מתוך 36 תשלומים) ואתם משלמים רק את 24 התשלומים האחרונים. במסגרת המבצע, כל המשפחה נהנית מ"שנה ראשונה מתנה" ובנוסף: למדברים מעל 50 ש"ח בחודש המכשיר ב-0 ש"ח לאחר החזרים.

סלקום מציעה ללקוחותיה לרכוש במחירים מוזלים מכשירים כשרים ומתקדמים, בעיצובים חדשניים והתומכים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המבצע האטרקטיבי מאפשר ללקוחות סלקום להתחדש במכשירים כשרים מתקדמים, ליהנות מחסכון כספי ניכר וללא תשלומים מיידים (שנה ראשונה מתנה).

במבצע משתתפים מכשירים מהמתקדמים ביותר בשוק: מוטורולה K1 וסמסונג B510.

חזקי חורז'בסקי, מנהל השיווק של סלקום למגזר החרדי: "סלקום יוצאת במבצע של 'שנה ראשונה מתנה', המאפשר לשדרג או לרכוש לכל המשפחה מכשירים כשרים מתקדמים ונוחים, בהוזלה ניכרת- כל תשלומי השנה הראשונה של המכשיר ניתנים במתנה. המבצע מתקיים במסגרת 'סלקום משפחה' - הטבות ומתנות אטרקטיביות השמות את טובת הלקוח ומשפחתו בראש מעיינינו, ומתוך התאמה ספציפית לצרכי הלקוח החרדי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}