ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

Avis נשארת עם הסלוגן הקיים

Avis ישראל מרגיעה: הסלוגן "We try harder" נשאר • מנהל השיווק ב-Avis: המקור לידיעות אלה הוא פרשנות שגויה ומוטעית של קמפיין פרסומי שהושק בארה"ב, תחת הכותרת "It's your space"

Avis נשארת עם הסלוגן הקיים

Avis ישראל מגיבה לראשונה לפרסומים על פיהן חברת Avis העולמית החליטה להיפרד מהסלוגן המיתולוגי "We try harder".

גיל שגיב, מנהל שיווק Avis ישראל, מסר כי המקור לידיעות אלה הוא פרשנות שגויה ומוטעית של קמפיין פרסומי שהושק בארה"ב, תחת הכותרת "It's your space". לדברי שגיב, כותרת זו לא באה להחליף את הסלוגן האלמותי, שכבר הפך לחלק מה-DNA של Avis, אלא מהווה כותרת לקמפיין הנוכחי בלבד.

לשם השוואה, בשנת 2011 השיקה Avis קמפיין בארה"ב תחת הכותרת "Treat people like people", והקמפיין הנוכחי אינו שונה. מטרת הקמפיין הנוכחי בארה"ב, לדברי שגיב, היא לשפר את מיצובה של Avis כחברה הפונה ללקוחות הפרימיום, לקוחות עסקיים, קהל מטרה הנחשב לאסטרטגי עבור Avis בארה"ב.

בעולם, פועלת Avis בשתי חטיבות נפרדות – החטיבה האמריקאית והחטיבה האירופאית. במהלך שנת 2011 רכשה החטיבה האמריקאית (Avis Budget Group) את החטיבה האירופאית (Avis Europe), והן פועלות בתיאום, אך המסרים השיווקיים בהם משתמשות שתי החטיבות שונים, לאור השוני באופיו של קהל המטרה של כל חטיבה.

"בשלב זה, לא צפוי כל שינוי במתכונת השימוש בסלוגן We try harder באירופה ובישראל", הוסיף שגיב, "אך יחד עם זאת, מנהלי המותג בארץ ובחו"ל ממשיכים במעקב הדוק אחר תפיסת הלקוחות את המותג, העדפותיהם וההתפתחויות בשוק השכרת הרכב, ויתאימו את המסרים השיווקים להתפתחויות אלה".
אוויס סלוגן השכרת רכב חברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד