ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

חיסול וסיכול: שלושה מחבלים שתכננו לבצע פיגוע - חוסלו ברפיח

חיל האוויר תקף ג'יפ טויוטה בו נסעו שלושה מחבלים במזרח העיר רפיח שבדרום רצועת עזה • הג'יפ עלה באש ושלושת המחבלים נשרפו למוות • אחד ההרוגים - אחיו של בכיר חמאס אחמד יוסוף • השלושה תכננו לבצע פיגוע בשטח ישראל • צה"ל: חמאס הוא הכתובת

חיסול וסיכול: שלושה מחבלים שתכננו לבצע פיגוע - חוסלו ברפיח
טרור ווטש



בפעילות משותפת לצה"ל ולשירות הביטחון הכללי תקף חיל-האוויר לפני זמן קצר במזרח העיר רפיח, בדרום רצועת עזה, חוליית מחבלים המשתייכת לארגון 'מגני אל אקצה. על פי הדיווח הפלסטיני, שלושה מחבלים נהרגו וגופותיהם פונו לבית החולים אבו יוסף א-נג'אר.

אתר החדשות של חמאס 'סאפא' מדווח כי ההרוגים שייכים לכוח משמר הגבולות והמנהרות של משרד הפנים של חמאס.

הבלוגר יוני אלפר - טרור ווטש מסר, כי מדובר בג'יפ מסוג טויוטה בצבע לבן אשר עלה באש ונשרף כתוצאה מהתקיפה. הנוסעים נסראללה נידאל, אשרף מחמוד צלאח ואניס מחמוד אבו אל ענין, נהרגו במקום. אחד ההרוגים הוא אחיו של בכיר חמאס אחמד יוסוף.

הפעיל, אניס מחמוד אבו אל ענין, בן 33 מרפיח, פעיל בארגון 'מגיני אל אקצא' הפועל בחסות החמאס ברצועת עזה. אניס תכנן להוציא לפועל פיגוע בעורף מדינת ישראל אשר היה בשלבי הכנה אחרונים וסוכל.

אניס היה מעורב בשנים האחרונות בניסיונות נוספים להוצאת פיגועים של ארגון 'מגני אל אקצא' אשר כללו ניסיון הברחת מטענים מרצועת עזה דרך מצרים לשטח מדינת ישראל. זאת בנוסף להכוונת טרור באזור יהודה ושומרון.

איתו נהרג אשרף מחמוד צלאח אף הוא בן 33 מרפיח, בעברו פעיל ועדות ההתנגדות אשר נחקר בעבר והודה במעורבות בהעברת שני מחבלים למצרים לטובת פיגוע התאבדות בעורף ישראל, צלאח גם היה מעורב בסחר באמצעי לחימה.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה נגד אזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נאמר בהודעה.

התמונות באדיבות הבלוגר יוני אלפר - טרור ווטש





חיסול מחבלים רצועה רפיח ג'יפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד