י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

מנהלי 'שערי עזרה' בי-ם הורשעו בהריגה

שני מנהלי 'מפעל החסד שערי עזרא' בירושלים הורשעו בהריגת ר' יצחק אלגריסי ז"ל בתאונת עבודה לפני כשלוש שנים. הבעלים ועובד נוסף הורשעו בגרימת מוות ברשלנות

משטח עץ נפל. צילום אילוסטרציה
משטח עץ נפל. צילום אילוסטרציה

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (ה') את ישראל גלבך ומיכאל דרגן, מנהלי צרכניית 'מפעל החסד שערי עזרא' שברחוב ירמיהו בירושלים - בהריגה. השניים הורשעו בעקבות מותו בתאונת עבודה של עובד מחסן החנות, ר' יצחק אלגריסי, בן 40. בעלי החנות חיים ניימן ועובד נוסף, משה כהן, הורשעו בגרימת מוות ברשלנות.

אלגריסי נהרג באפריל 2006, לאחר שנפל לקרקע ממשטח עץ שהיה מונח על מלגזה. מהכרעת הדין עולה כי דרגן, ניימן וגלבך לא הדריכו את העובדים אודות הסיכונים הכרוכים בעבודה, לא הקפידו על מילוי הוראות הבטיחות השונות ולא סיפקו לעובדים את אמצעי המיגון הנדרשים למילוי תפקידיהם, וכל זאת בניגוד לחוק.

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים קבעה בהחלטתה, כי גלבך ודרגן גרמו למותו של אלגריסי בפזיזות מסוג קלות דעת והרשיעה אותם בהריגה. לעומת זאת, קבעה השופטת כי אין להרשיע את כהן בהריגה אלא בגרימת מוות ברשלנות, כיוון שלא התנהל בפזיזות. לגבי ניימן, קבעה השופטת כי התקיימו בעניינו היסודות העובדתיים של עבירת גרימת מוות ברשלנות.

קישורים:
מקור: חדשות און ליין
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}