י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"שיתחילו את המשחקים במוצ"ש"

איש העסקים, גומא אגאייר, חובש כיפה, בן 31, שעשה את הונו בעסקי נפט, שוקל לרכוש את בית"ר ירושלים מארקדי גיאדמק. בתכנית ספורט ברדיו דווח: יתנה רכישת הקבוצה בקיום משחקים בחול

אגאייר. צילום: גיא בן זיו, אתר one
אגאייר. צילום: גיא בן זיו, אתר one

איש העסקים, גומא אגאייר, בחור צעיר חובש כיפה, בן 31, שעשה את הונו בעסקי הנפט שוקל לרכוש את קבוצת הכדוגל של בית"ר ירושלים מהבעלים הנוכחי, ארקדי גיאדמק. אגאייר, שנולד בברזיל וגדל בארה"ב, מתגורר בירושלים ולדבריו הוא חש מחויבות עמוקה לעיר. עם זאת, עדיין לא נרשמו צעדים ממשיים בכל הנוגע לרכישה האפשרית של הדאבליסטית.

בראיון לאתר one אמר אגאייר: "אנחנו עדיין בוחנים את הדברים כדי לנסות ולגלות את התמונה הגדולה. יש הערכות על נכסים, נאמנויות, חוזים ולכן אנחנו בודקים את הדברים, משקיעים כספים בבדיקות האלה, ומנסים לגבש תוכנית עיסקית שבעזרתה נתקדם קדימה.

"אני לא יודע אם זה יקרה, אבל אני בהחלט ארצה לראות את זה קורה. אני חושב שלירושלים כעיר יש המון פוטנציאל ויש לנו את התמיכה של הרבה גורמי השפעה בעיר כמו ראש העיר ניר ברקת ואחרים. הדבר האחרון שאנשים רוצים לראות זה את בית"ר ירושלים פושטת רגל".

כשנשאל על מהי עמדתו בתור חובש כיפה, על עמדתו לגביי המשחקים שנערכים בשבת, השיב: "אני לא יודע בדיוק מהי הדרך הזו, אבל יש דרך שבה כולם ישמחו ויוכלו להנות מכדורגל. אני אעבוד לקראת זה. במצבים מסוימים אולי זה יהיה הגיוני לחכות חצי שעה או 45 דקות ולהתחיל את המשחק במוצ"ש. חשוב שיבינו שזו לא האג'נדה שלי, אבל יחד עם זאת אני בעד מציאת דרך המלך בין אנשים ששומרים שבת ואלה שלא".

בתכנית ספורט ברדיו דווח כי הוא יתנה את רכישת הקבוצה בקיום משחקים בימי חול.

קישורים:
מקור: אתר one
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}