י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בכיר בעירייה? לא תסבול מעשן! • תמונות

ילדי בני ברק, שעמלו על הכנת מדורה לל"ג בעומר, נדהמו לראות את עובדי התברואה מפרקים אותה יום לפני המועד. לטענתם: בכיר באגף מתגורר בסמיכות והורה על פירוקה. הבכיר: "זו ספקולציה"

בכיר בעירייה? לא תסבול מעשן! • תמונות

ספיחי אירועי לג' בעומר ממשיכים להיערם על שולחן המערכת. סיפור שהגיע על ידי גולש באמצעות המייל האדום של האתר מספר על מדורת ל"ג בעומר. מדורה אמרנו? ובכן, מה שאמור היה להיות מדורה.

ומעשה שהיה כך היה: ברחוב גרוסברד הוקמה מדורה שאמורה הייתה להידלק בליל ל"ג בעומר, לזכות בעל ההילולא רבי שמעון בר יוחאי, על ידי ילדי בני-ברק. עד כאן הכל כמנהג הזמן והמקום. המדורה נבנתה בשטח פתוח, הרחק מבנייני מגורים. כלומר, שמחה - יש, אך סכנה - אין.

יום קודם ההילולא הגיעו עובדי אגף התברואה של עיריית בני ברק, עם משאית גדולה, פירקו את העצים והעמיסו אותם על המשאית. הילדים ההמומים שפשפו את עיניהם בתדהמה, והזעיקו את ההורים על מנת למחות על העוול המתרחש לנגד עיניהם.

עם העובדים הגיע בכיר במחלקת התברואה בבני-ברק, שפיקח באופן אישי על העבודות. אין זה מחזה נפוץ לראות את הבכיר משתתף באופן אקטיבי בפינוי עצים. התושבים ערכו בירור קצר, והתברר שאותו בכיר גר בסמיכות למקום. לטענתם, העשן של המדורה היה נכנס לביתו, ועל כן הוא החליט לפנות את המדורה, למרות חוקיותה, ולמרות שזהו המנהג בכל רחבי העיר בני ברק.

בתגובה על הטענות, אומר אותו בכיר לאתר 'בחדרי חרדים': "את השאלות הללו צריך להפנות לכיבוי האש שהורה על פירוק המדורה. הטענות כאילו פירקתי את המדורה בגלל הסמיכות לביתי הם ספקולציות בלבד, והם לא נכונות. מאחורי ביתי ממש התנוססה מדורה לתפארת. המדורה הזאת הייתה מסוכנת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}