י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בד"צ 'העדה החרדית' הצטרף ל'הדס מלכות'

עובדי מערכת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, המונה כ-300 עובדים, החליטו להצטרף לקרן ההשתלמות 'הדס ארזים משתלמת זה"ב'. כל הפעילויות נעשות בפיקוח הלכתי צמוד

בד"צ  'העדה החרדית' הצטרף ל'הדס מלכות'


גל ההצטרפות של מוסדות וארגונים לקרן ההשתלמות הכשרה מבית 'הדס מלכות' נמשך. עובדי מערכת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית המונה כ 300 עובדים החליטו אף הם להצטרף לקרן ההשתלמות "הדס ארזים משתלמת זה"ב" [זהירות בהשקעות], בה נעשה שילוב של השקעה שברובה סולידית אך עם אפשרות להגדלת התשואה באמצעות השקעה של עד 15% במניות באמצעות תעודות סל.

קרן 'משתלמת זה"ב' קיבלה בתקופה האחרונה אישור הלכתי מ'ועד הפיקוח ההלכתי להשקעה ופיננסים שע"י בד"צ העדה החרדית י-ם'. קרן השתלמות הינה תכנית חיסכון לשכירים ועצמאים לטווח בינוני לצורכי השכלה והכשרה מקצועית הנהנות מהטבות מס. ההפקדה נעשית מתוך שכרו של העובד, כאשר בדרך כלל גם המעביד מפריש סכום נוסף.

קרן ההשתלמות הסולידית כוללת הטבה במס עד תקרה מסוימת של הכנסה והסכום ניתן למשיכה לאחר 6 שנים לכל מטרה, או מוקדם יותר בעת שימוש בכספים להכשרה מקצועית. בתנאים אלו גם הרווחים פטורים במס.

'הדס מלכות' כבר נודעה בציבור כבית השקעות שיוסד למען הקהילה החרדית, ומתמחה במסלולי השקעה שונים באפיקים סולידיים עם דגש על שמירת כספי הציבור. כמו כן, כל הפעילויות נעשות בפיקוח הלכתי צמוד, באופן שאין לחברי הקופה כל קשר ומעורבות באיסורי תורה ח"ו, כגון: איסורי ריבית, חילול שבת, חמץ בפסח וכדומה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}