מעשה בכוס חד-פעמית • הווידאו שחורך את הרשת
לא תאמינו מה קרה לכוס הקפה החד-פעמית של אלישע, לאחר שנמזג לתוכה משקה חם • אלישע, ניסה לפנות לחברה אך נענה בהתעלמות • צפו בווידאו שחורך את הרשת
- שי קאהן, בחדרי חרדים
- ט"ו אלול התשע"ב
- 8 תגובות
צילומסך
הסיפור של אלישע כהן וכוס הקפה התחיל בשבוע שעבר, כשנגמרו הכוסות לשתיה חמה במשרד. אלישע ירד לסניף שופרסל הקרוב, חיפש כוסות מתאימות ומצא מוצר שנקרא 'כוסות קפה איכותיות'. שמח וטוב לב חזר אלישע למשרד, להכין לעצמו כוס קפה.
ההפתעות מגיעות בפעולות הפשוטות של החיים, ואחת כזאת ציפתה לאלישע. כשהוא רצה להתחיל לשתות את הקפה המיוחל, החלה הכוס להתקלף. ציפוי דבק פנימי ומסתורי, נשר לתוך השתיה החמה.
בסטטוס שהעלה אלישע לפייסבוק הוא כותב: "אני לא יודע אם החומרים שיוצאים מהכוס מסוכנים או מסרטנים… אבל אסור בשום פנים ואופן להמשיך למכור את המוצר".
אבל כאן לא מסתיים סיפורו של אלישע, כאזרח למופת רצה אלישע ליידע את שירות הלקוחות של חברת שופרסל. אחרי ניסיונות רבים, הוא התייאש והחליט להזהיר את הצרכנים דרך הפייסבוק והיו-טיוב.
בעקבות פניית 'שאריות ברשת' לחברת "שופרסל", נציגת שירות של החברה יצרה קשר עם אלישע ומסרה לו: "אנחנו נשלח אליכם נציג שייקח את המוצר כדי לבדוק אותו במחלקת הבקרה של החברה ונודיע לך במכתב מה קרה עם זה בסוף".
מחברת 'שופרסל' נמסר בתגובה לאתר 'שאריות ברשת': "מדובר בתקלה נקודתית שעולה לראשונה ולא ידוע לנו על תלונות לקוחות בנדון. יצוין כי חומר הגלם ממנו עשויות הכוסות עומד בכל תקני המזון המחמירים ביותר. בדיקת האירוע הספציפי תימשך, לרבות מול יצרן הכוסות כדי לוודא מניעת הישנות המקרה. עוד יצוין כי טענותיו של הלקוח בנוגע לפנייתו לשירות הלקוחות בחברה תיבדקנה, ובכל מקרה ייווצר עמו קשר, כדי לקבל את מלוא הפרטים אודות התקלה. יודגש כי על פי הגורמים המוסמכים בחברה – החומר שנראה בתמונה מתקלף מהכוס אינו חומר מסוכן ואין כל חשש לבריאות המשתמש".קישורים:
מקור: שאריות ברשת'
ההפתעות מגיעות בפעולות הפשוטות של החיים, ואחת כזאת ציפתה לאלישע. כשהוא רצה להתחיל לשתות את הקפה המיוחל, החלה הכוס להתקלף. ציפוי דבק פנימי ומסתורי, נשר לתוך השתיה החמה.
בסטטוס שהעלה אלישע לפייסבוק הוא כותב: "אני לא יודע אם החומרים שיוצאים מהכוס מסוכנים או מסרטנים… אבל אסור בשום פנים ואופן להמשיך למכור את המוצר".
אבל כאן לא מסתיים סיפורו של אלישע, כאזרח למופת רצה אלישע ליידע את שירות הלקוחות של חברת שופרסל. אחרי ניסיונות רבים, הוא התייאש והחליט להזהיר את הצרכנים דרך הפייסבוק והיו-טיוב.
בעקבות פניית 'שאריות ברשת' לחברת "שופרסל", נציגת שירות של החברה יצרה קשר עם אלישע ומסרה לו: "אנחנו נשלח אליכם נציג שייקח את המוצר כדי לבדוק אותו במחלקת הבקרה של החברה ונודיע לך במכתב מה קרה עם זה בסוף".
מחברת 'שופרסל' נמסר בתגובה לאתר 'שאריות ברשת': "מדובר בתקלה נקודתית שעולה לראשונה ולא ידוע לנו על תלונות לקוחות בנדון. יצוין כי חומר הגלם ממנו עשויות הכוסות עומד בכל תקני המזון המחמירים ביותר. בדיקת האירוע הספציפי תימשך, לרבות מול יצרן הכוסות כדי לוודא מניעת הישנות המקרה. עוד יצוין כי טענותיו של הלקוח בנוגע לפנייתו לשירות הלקוחות בחברה תיבדקנה, ובכל מקרה ייווצר עמו קשר, כדי לקבל את מלוא הפרטים אודות התקלה. יודגש כי על פי הגורמים המוסמכים בחברה – החומר שנראה בתמונה מתקלף מהכוס אינו חומר מסוכן ואין כל חשש לבריאות המשתמש".קישורים:
מקור: שאריות ברשת'
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות