ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

המבצע קרס • 9,000 נוסעים תקועים ללא כרטיס

מבצע הסבסוד של מוסדות 'שובו בנים' לכרטיסי נסיעה לאומן לראש השנה - קרס, לאחר שהגר"א ברלנד נכשל בגיוס המימון • הסכום החסר: כ-2 מיליון דולר • התוצאה: אלפי נוסעים שהזמינו כרטיסים וכעת יאלצו לפנות למשרדי הנסיעות ולשלם ביוקר • 'שובו': "פועלים להשבת הכסף לנרשמים"

הגר"א ברלנד. צילום: שמואל דריי
הגר"א ברלנד. צילום: שמואל דריי

מבצע סבסוד הכרטיסים של מוסדות 'שובו בנים' ברסלב נכשל: הלילה (ה) קרס הפרויקט סופית. 10 אלף נוסעים שנרשמו ושילמו על הכרטיס ייאלצו כעת להתמודד עם המחירים הגבוהים במשרדי הנסיעות השונים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בתקופה האחרונה נקלע המבצע לקשיים, לאחר שראש המוסדות, הגר"א ברלנד, לא הצליח לגייס די כספים בנסיעותיו לחו"ל. הפער הנדרש לכסות את ההפרש בין המחיר המקורי לבין המחיר שבו נמכרו הכרטיסים - לעומת סכום התרומות היה גבוה.

נכון לאמצע השבוע הנוכחי עמד הסכום הנדרש להשלמת רכישת הכרטיסים על 2-3 מיליון דולר. עד אתמול בלילה נעשו מאמצים לגייס את סכום הכסף הזה, אך ללא הצלחה. והפרויקט בוטל.

עוד בנושא:
מבצע סבסוד כרטיסי הטיסה לאומן נקלע לקשיי מימון
ב-2:00 לפנות בוקר סוכם: יש מימון כרטיסים לאומן

עדיין לא ברור אם ומתי יוחזר כספם של הרוכשים. בעיה נוספת איתה מתמודדים הנוסעים היא רכישת כרטיסים חדשים. הנרשמים מופנים לחברת 'דרך צדיקים', שם ינסו לענות על הביקוש הגדול שנוצר בשוק.

ב'שובו בנים אמרו בתגובה: "לצערנו לאחר מאמצים מרובים, השנה לא הסתייע בידינו לסבסד את כרטיסי הטיסה לאומן כמו בשנה שעברה. לכן ציבור הנוסעים לאומן יירשם בחברה מתחרה וזה בסיכום עם חברת 'נחלי איתנים' שבבעלות 'שובו בנים'. במקביל פועלים כעת להשבת כספי הקרן ל-9,000 הנרשמים".
אומן כרטיסים סבסוד גיוס תרומות הרב אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד