כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

מהיום: הטיסה איחרה? קבל פיצוי

חוק חדש הנכנס היום לתוקף יחייב את חברות הטיסה לפצות נוסעים שטיסתם נדחתה או הוקדמה • הפיצוי יגיע עד לסכום של 3,000 שקל • חשש: החוק יגרום לייקור הטיסות

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

מהיום (ה), חברות התעופה יחוייבו לפצות נוסעים ולסייע להם במקרה של ביטול או איחור של טיסה.

הפיצוי לנוסע תלוי במספר שעות האיחור של הטיסה: במקרה של איחור בן חמש עד שמונה שעות, הנוסע יוכל להחליט שהוא לא טס, והחברה תצטרך להשיב לו את כספו.

במקרה של איחור בן יותר משמונה שעות, החברה תחוייב לפצות את הנוסע ב-1,250 עד 3,000 שקל.

גם אם הטיסה הוקדמה ביותר משמונה שעות, יחויבו החברות לפצות את הנוסע, אם קיבל על כך הודעה פחות משבועיים לפני ההמראה.

נוסעים יפוצו גם במקרה של אי-עלייה לטיסה בשל רישום יתר ובמקרה של העברה למחלקה נחותה יותר מזו שהוזמנה.

חברות התעופה ומפעילות טיסות הצ'רטר חוששות מהנזקים הכספיים שייגרמו להן בעקבות החוק החדש. לכן החלו חברות הצ'רטר להנפיק כרטיסי טיסה רק 48 שעות לפני מועד הטיסה כדי לצמצם כמה שיותר את האפשרות לשינוי בלוח הטיסות.

החשש הוא שבסופו של דבר, חברות התעופה יעלו את מחירי הטיסות כדי שהנוסעים יספגו את ההוצאות הנוספות.
טיסה פיצוי איחור חברת תעופה דחייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}