סקר TGI: 'יתד' עולה, המבשר מתחזק - ובקהילה יורד
רשמו עליות: יתד נאמן, יום ליום, המבשר ומשפחה • רשמו ירידות: בקהילה, שעה טובה, קו עיתונות ומרכז העניינים • דורך על המקום: המודיע • קבלו את סקר TGI החדש
- נחמן גור, בחדרי חרדים
- י"ח אב התשע"ב
- 14 תגובות
צילום אילוסטרציה
נתוני חברת המחקר טי.ג'י.איי המסכמים את שיעורי החשיפה לעיתונות החרדית מתפרסמים היום (ב):
הסקר משווה את השנה האחרונה (יולי 2011 - יוני 2012) לעומת שנת 2011 כולה, בכך ניתן להבחין בשינויי המגמה שחלו במהלך חצי השנה האחרונה.
יתד נאמן, שעבר בחודשים האחרונים טלטלה, הוא ללא ספק המנצח הגדול: באמצע השבוע רשם העיתון - המופץ חינם ביום שלישי - גידול בחשיפה מ-41.6% ל-43.5% (גידול של כ-5%), ובסוף השבוע רשם העיתון גידול מ-19.8% ל-22.7% (גידול של כ-17%).
היומונים האחרים שמרו על יציבות פחות או יותר: המבשר רשם גידול מ-10.8% ל-11.3% (כמעט 5%), ואילו המודיע רשם ירידה מינורית מ-19.7% ל-19.5%.
חינמון יום שלישי של עיתון 'משפחה' לא נסקר בסקר, לפי שעה.
עיתון סוף השבוע של המודיע רשם גם הוא גידול מינימאלי, מ-18.5% ל-18.6% חשיפה. המבשר רשם גידול משמעותי של כ-10% - מ-9.2% ל-10.2%.
בגזרת השבועונים: משפחה רשם עליה מ-21.4% ל-22.3% (גידול של כ-4%) ובכך הוא מתאושש מהמאבק שניהלו נגדו גורמים בהנהלה הישנה של עיתון 'יתד נאמן'. מצד שני, הפצת החינמון לא תורמת, לפחות בשלב זה, לחשיפה של השבועון.
בקהילה, לעומת זאת, רשם ירידה חדה יחסית לכל שאר עיתוני סופהשבוע - מ-13.9% ל-12.2% בלבד, צניחה של כ-12%, ובכך נבלמה העלייה שרשם העיתון בחציונים קודמים. שעה טובה השיל גם הוא 10% וצנח מ-3.3% ל-3% בלבד. בכך הפך לעיתון חסר משמעות בזירת העיתונות החרדית.
יום ליום, לעומת זאת, רושם גידול נאה של יותר מ-20%, מרמה של 4.9% לחשיפה של 6%.
בתחרות רשתות החינמונים - צנחו שני המתמודדים: קו עיתונות ירד מ-30.4% ל-28.4%, ואילו מרכז העניינים איבד מ-28% ל-25.9%, בכך נשמר הסטטוס קוו בגזרה זו.
הסקר משווה את השנה האחרונה (יולי 2011 - יוני 2012) לעומת שנת 2011 כולה, בכך ניתן להבחין בשינויי המגמה שחלו במהלך חצי השנה האחרונה.
יתד נאמן, שעבר בחודשים האחרונים טלטלה, הוא ללא ספק המנצח הגדול: באמצע השבוע רשם העיתון - המופץ חינם ביום שלישי - גידול בחשיפה מ-41.6% ל-43.5% (גידול של כ-5%), ובסוף השבוע רשם העיתון גידול מ-19.8% ל-22.7% (גידול של כ-17%).
היומונים האחרים שמרו על יציבות פחות או יותר: המבשר רשם גידול מ-10.8% ל-11.3% (כמעט 5%), ואילו המודיע רשם ירידה מינורית מ-19.7% ל-19.5%.
חינמון יום שלישי של עיתון 'משפחה' לא נסקר בסקר, לפי שעה.
עיתון סוף השבוע של המודיע רשם גם הוא גידול מינימאלי, מ-18.5% ל-18.6% חשיפה. המבשר רשם גידול משמעותי של כ-10% - מ-9.2% ל-10.2%.
בגזרת השבועונים: משפחה רשם עליה מ-21.4% ל-22.3% (גידול של כ-4%) ובכך הוא מתאושש מהמאבק שניהלו נגדו גורמים בהנהלה הישנה של עיתון 'יתד נאמן'. מצד שני, הפצת החינמון לא תורמת, לפחות בשלב זה, לחשיפה של השבועון.
בקהילה, לעומת זאת, רשם ירידה חדה יחסית לכל שאר עיתוני סופהשבוע - מ-13.9% ל-12.2% בלבד, צניחה של כ-12%, ובכך נבלמה העלייה שרשם העיתון בחציונים קודמים. שעה טובה השיל גם הוא 10% וצנח מ-3.3% ל-3% בלבד. בכך הפך לעיתון חסר משמעות בזירת העיתונות החרדית.
יום ליום, לעומת זאת, רושם גידול נאה של יותר מ-20%, מרמה של 4.9% לחשיפה של 6%.
בתחרות רשתות החינמונים - צנחו שני המתמודדים: קו עיתונות ירד מ-30.4% ל-28.4%, ואילו מרכז העניינים איבד מ-28% ל-25.9%, בכך נשמר הסטטוס קוו בגזרה זו.